1 mil på en søndag

Gjett hvem som nettopp har fullført en hel mil! På en regnfylt søndag til og med. Da jeg våknet til morgningen i dag kjente jeg virkelig på kroppen at jeg hadde et behov for å få bevegd meg litt. Så jeg tok på meg treningstøyet og kom meg ut av døren. Jeg sliter skikkelig med beinhinnebetennelse, så jeg kan dessverre ikke løpe så mye.. Men jeg kan gå, så det var det jeg gjorde i dag. Planen er å dra til Tbg og på “Løpelabbet” slik at de kan finne ut av hva slags sko som er anbefalt for meg. Etter det håper jeg at jeg kan starte opp løpingen, og da kanskje i skogen. Jeg vet at det er bedre for meg å jogge i skogen enn på asfalt, men likevel så stivner leggene mine og jeg får sinnsyke smerter.. Selv nå som jeg gikk kjente jeg det godt, men det avtok etter kanskje 5 kilometer.Jeg har begynt å høre på podcast mens jeg trener. Før var det kun musikk, men nå har jeg fått en ordentlig kjærlighet for pod. Det er faktisk sinnsykt behagelig å høre på andre mennesker snakke mens man trener, for da er det lettere å “glemme” at man trener, om dere skjønner? Det er også ganske fort gjort å ta flere pauser når sangene er over etc, så en pod som varer i en times tid er jo super smart.Jeg har lyst til å klare en mil på 1 time, så jeg har litt å jobbe meg imot. Det skal sies at jeg gikk oppover i ca 5 kilometer, i terreng og gange. Jeg løp noen områder hvor leggene tillot det, men det var for det meste en rask powerwalk. Jeg gleder meg så sykt til treningssenterne åpner igjen, omg!! Nå skal F og jeg dra for å sole oss. Så digg denne søndagen er! Etter solarium skal jeg ta meg et velfortjent bad før jeg legger meg på sofaen med fader så god samvittighet. Nyvasket hus og en mil! Såååå deilig. Jeg håper at dere har en fin søndag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg