1.Juledag

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle hadde en kjempe fin kveld i går. Vi koste oss masse♥ Vi har nettopp kommet inn igjen fra en tur på skøytebanen. Det var så mange år siden sist, så jeg var virkelig bambi på isen, hehe! Men det gikk seg litt til heldigvis. Det er jo faktisk ganske gøy! Jeg sto mye på skøyter da jeg var liten, men det har ikke blitt så mye de siste årene kan man jo si. Det var veldig hyggelig å komme seg ut tidlig på morgningen og benytte det fine været. I dag var det litt minus, men det var skikkelig friskt og deilig. Jeg lagde noen rundtstykker som vi smurte og tok med oss, så slapp vi å bruke masse penger på mat og sånt der. Det er så fornuftig å ha med seg niste! I tillegg så ville jeg så klart teste ut den nye kjøkkenmaskinen min. Det er en Kenwood Chef Xl elite modell, og den er så bra! Jeg er så takknemlig. Den kommer til å bli brukt ofte, det kan jeg garantere. For en gangs skyld hadde jeg kledd meg godt nok. Det er så typisk meg å kle meg sånn passe, og fryse etter ti minutter ute.. Det er så deilig å ikke ha noen planer videre i dag eller i morgen. Vi skal bare kose oss og slappe av! Det er en sjans for at vi drar å trener senere i kveld, men vi får se. Nå trengs denne kroppen litt mosjon, haha! Så mye julemat og ikke minst julekaker..  Det er en veldig stor skøytebane ved fritidsparken her i Skien. Jeg viste faktisk ikke om den før i dag, men den var jo så fin! Skikkelig stor, så man slipper å kræsje i hverandre. Man kan også leie skøyter der, så man er ikke avhengig av å ha det selv. Det er jo et skikkelig fint tilbud! 

Nå skal jeg finne meg til rette i sofaen fordi Grinchen begynner på tv 16:40. Det er en film jeg ser hvert eneste år. Den gir meg julestemning, og jeg syntes den er såååå fin! Så den skal jeg i hvert fall kose meg med nå veldig snart. Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg