1.Juledag

Hei dere!

Står det bra til? Vi har nettopp kommet hjem fra en liten spasertur rundt om i byen. Vi begge hadde lyst til å få litt luft i dag, og i og med at det blir så fort mørkt, så ble det like gjerne en tur i byen. Vi har snakket om at vi skulle ha gjort det i fire år nå, så endelig fikk vi gjort det også. Jeg har jo vært i byen mange ganger, men jeg har liksom ikke gått rundt og tittet. Så det var koselig og fint♥ Det er liksom ikke så mye annet å gjøre på slike dager. Jeg tenkte at jeg skulle lage fløte karameller i dag, men så kommer det jo en dag i morgen også! Da har vi heller ingen planer, så da skal jeg nok bruke litt tid på kjøkkenet. Det gleder jeg meg allerede til.

Egentlig så hadde vi et lite håp om at en cafe skulle våre åpen, men det var det jo så klart ikke. Noe som var åpent derimot var Mc´Donalds… Så vi dro dit for å spise litt, noe jeg angrer på nå 🙂 Det er så annerledes i år, så jeg har seriøst nada julestemning. Null liksom!! Nå ser jeg egentlig bare frem til å ta vekk julepynten og starte det nye året fresht og fint. 

Bare sjekk så langt håret mitt har blitt, forresten! Jeg har nettopp bestilt time til frisøren igjen på nyåret. Da venter lysere tider igjen 🙂 Nå skal jeg finne frem strikketøyet og starte på en genser til mamma. Jeg kjenner faktisk at det klør i fingrene etter å starte med noe igjen. Men først skal jeg ha en liten spa fredag! Sminken skal av, og jeg tror den forblir av hele morgendagen også. Det å gå men munnbind hele dagen gjør huden min uren og ekkel, så den må få litt kjærlighet. Ønsker dere en fin dag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg