Søndagstur

God kveld dere fine!

Jeg hadde planer om å oppdatere dere litt tidligere, men så endte jeg opp med å dra til Sandefjord så fort jeg våknet. Jeg hadde planlagt det, men jeg sov mye lengre enn forventet, så derfor skyndet jeg meg avgårde isteden for å sette meg ned med bloggen. Jeg dro til Sandefjord for å besøke mammaen min og søsteren min, slik at vi også kunne gå en tur sammen. Mamma har vært i Tyrkia i tre uker nå, så jeg har ikke sett hun på over en måned i og med at jeg jobber på sjøen i tillegg. Så det var veldig hyggelig å se hun igjen, og få pratet litt sammen. Vi gikk en tur til mormor og bestefar også, så jeg fikk hilst på dem igjen før jeg reiser ut på sjøen. Etter turen dro søsteren min og jeg sammen hjem til henne for å spise blomkålsuppe og bare slappe av. Jeg elsker å være på besøk her, for det er så avslappende og koselig. Jeg går i joggedress og uten extensions og bare nyter søndagen fult ut. Det er veldig deilig å komme ut på landet og ut i naturen når vin har tilbrakt de siste døgnene i London hvor det mildt sagt er stressende og folk over alt. Så jeg foretrekker Norge, må jeg ærlig innrømme selvom London var fantastisk på sin egen måte.  Vi gikk enda en tur for litt siden, siden det er så deilig vær ute. Det er så fint når man har hund, for man må liksom ut for å lufte den. Jeg ser virkelig frem til den dagen jeg får hund, da skal jeg gå tur hver eneste dag! Søsteren min har verdens søteste hund som heter Tassen, og han er virkelig spesiell og god. I love him♥  På bildet under kan dere se mitt eget hår! Det er vel ingen hemmelighet at jeg bruker extensions og trives aller best med det, men på slike dager som denne passer det best å gå uten. Jeg gjør enda et forsøk på å spare til langt hår, slik at jeg kan gå uten extensions. Men det er en lang vei å gå, og jeg vet seriøst ikke om jeg noen gang kommer til det punktet. Jeg håper i hvert fall det, for det er så mye deiligere å ha sitt eget hår. Men jeg føler meg ikke fin uten, så derfor går jeg med. Ferdig med den saken 🙂 Jeg kjører snart tilbake til Skien og livet mitt der, så kommer jeg tilbake til Sandefjord når jeg er hjemme igjen fra sjøen. Det er alltid godt å “ta farvel” med hjembyen og familien min før jeg blir borte i fjorten dager igjen. Fjorten dager går ganske fort, men samtidig så er det jo en liten stund og mye kan skje på to uker. Uansett.. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin søndag videre, så blogges vi senere eller i morgen♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg