Det er alt for tidlig

God kveld dere♥

Jeg håper at dere alle har en fin lørdagskveld. Mannen og jeg har nettopp ryddet vekk etter kveldens sene middag. Jeg kjørte til butikken i stad for å kjøpe inn til bakt potet, så det har vi kost oss med. Bakt potet tar meg nesten litt tilbake til barndommen, siden vi fikk det av mammaen våres da vi skulle kose oss ekstra mye. Så har vi sett på “Skal vi danse” og jeg vil seriøst aldri at det skal ende. Jeg elsker det programmet og gleder meg hver dag til jeg skal se det igjen. Ellers i dag har jeg pakket ut og fått litt orden her og der, selvom mye gjenstår. Jeg hater når det er usystematisk i skuffer osv, men når man jobber på sjøen og er ute å reiser så ofte, så blir det litt sånn. Man må noen ganger skynde seg å pakke, og vi alle vet vel hvordan det ser ut i klesskapet når man har det travels? Anyways, jeg dro på Europris for å kjøpe noen oppbevarings esker slik at jeg kan pakke ned sommer klærne. Det jeg fant på Europris sjokkerte meg ikke så veldig, men det irriterte meg faktisk litt. Julepynt. Ikke bare litt julepynt heller, butikken var nesten om dekorert til en julehandel butikk! Vi er i fuckings oktober og allerede skal vi kjøpe juletre pynt og kakebokser?! Jeg syntes det er forkastelig og skikkelig dumt. Det hadde vært så mye bedre om vi startet med jul etter halloween. Vi, eller jeg, rekker jo å bli lei av julen før den har begynt! Det at butikkene allerede selger pepperkaker er med på å ødelegge julestemningen min i hvert fall, og jeg mener at man ikke skulle kunne selge juleprodukter før i hvert fall november.  Noen flere som syntes det er irriterende? Jeg elsker julen og syntes det er en fantastisk tid hvor man er mye med familie og slike ting, men jeg er ikke klar for det før i desember. Først vil jeg nyte høsten, soppturer, hyttekos og halloween. Ikke rådyr, julestrømper og pepperkaker. Det gjør meg ganske sint, og det er nesten slik at jeg vil bestille matvarene mine på nett slik at jeg slipper å se julepynten så tidlig. Så kanskje det er en ide? F og jeg jobber denne julen, som vil si at vi er ombord i tre uker. Heldigvis så går ikke båten alle avganger, så vi kan feire jul hjemme osv. Å det beste med det, er at vi har tre uker fri i januar. Hvor fantastisk! Jeg ser frem til denne julen, selvom den blir for det meste blir på sjøen. Men ikke begynt med julepynt og pepperkaker allerede, det ødelegger alt!! Hva syntes dere, er dere enige? Vi blogges i morgen♥

2 kommentarer
    1. Jeg bruker ikke tid på å irritere meg over det, men synes også det er tidlig. Av prinsipp styrer vi unna julevarer til desember av den grunn. Men mange er av en annen oppfattning enn meg, og begynner å handle julevarer nå, og det gjør at varene vil komme like tidlig ut i butikkene neste år. Så lenge det selger vil jo selvfølgelig leverandørene levere og tjene penger 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg