BELKYRA – fjerne dobbelthake uten kirurgi

God kveld dere!♥

Da var selskapet over og oppvasken tatt, så nå er resten av kvelden holdt av til kjæreste tid. En ting jeg ikke har nevnt for dere enda er at jeg fikk utført et kosmetisk inngrep da jeg var i Sandefjord. Jeg var litt usikker på om jeg hadde lyst til å dele det, men siden jeg deler alt mulig annet så hvorfor ikke. Dessuten så startet jeg bloggen for å skrive om min opplevelse rundt det å operere seg i utlandet, nærmere bestemt Istanbul. Mange tenker jo at det er noe som man ikke snakker så høyt om, men jeg er vel mer kjent for å snakke om det som mange andre ikke gjør. Sånn som plastiske operasjoner, abort og slike ting. Så derfor kjører jeg igang igjen! Jeg har fått utført Belkyra, som skal fjerne dobbelthaken og virke permanent. Dette har og er et problem for meg som har plaget meg enormt lenge. Jeg er ikke spesielt tykk og syntes at dobbelthaken min har vært veldig synlig de siste årene. Mange tenker sikker nå ” Å herregud, hvilken dobbelthake?!” Men, in real life kan man fort se det og selv mine nærmeste har vært ærlige med meg og sagt “ja, den er der”. Ingen har så klart sagt at et inngrep er nødvendig, men dere kjenner meg vel såpass godt nå at dere vet at jeg får det gjort dersom det plager meg. Med denne dobbelthaken så føler jeg at jeg ser tykkere ut enn det jeg er. Jeg sier ikke at jeg er tykk, men at det ser mer sånn ut med denne dobbelthaken. Derfor har jeg lest meg opp og ned på forskjellige behandlinger, og som noen av dere vet, så gjorde jeg et forsøk på å få en mer markert kjeve under mitt opphold i Istanbul. Dette ble svært lite synlig og dobbelthaken forsvant aldri. Så Belkyra ble min løsning og nå ber jeg om at fettet under haken min skal forsvinne! Jeg drømmer så klart om en fantastisk jawline, men så lenge fettet forsvinner skal jeg være fornøyd. Dessuten så gir dette meg en boots til å trene og få kroppen back in shape. Jeg føler meg mer motivert enn noen gang før (sier jeg mens jeg nettopp har spist pizza og 4-lags sjokoladekake). Denne behandlingen går ut på at man før en god del stikk med sprøyten i “hake, dobbelthake og hals” – Jeg fikk vel rundt 20 stikk. Selve behandlingen går ganske fort, så man overlever. Det gjør litt vondt å bli stukket så klart, men jeg ville tatt belkyra fem ganger til isteden for å fikse leppene igjen for å si det sånn! Så dersom man har fylt revofil i leppene, så er belkyra null stress, haha! Men etter behandlingen svir det i flere timer og man hovner så klart opp. Jeg hovnet ganske mye opp og er enda nummen på områdene jeg ble stukket. Men dersom fettet forsvinner, så er det verdt det tenker jeg!

Neste gang jeg er hjemme fra sjøen skal jeg få enda en behandling, slik at det virkelig blir resultater. Jeg har lest litt her og der at noen trenger enda fler behandlinger enn det, mens noen trenger kun en. Det tar så klart noen uker før resultatet syntes, og jeg er så spent! Jeg håper så at det skal funke og bli fint. For jeg som ikke er tykk, syntes jeg ikke skal ha såpass mye fett der. Det er i hvert fall min mening! Jeg kommer til å oppdatere dere rundt denne behandlingen slik at jeg vet om jeg kan anbefale det eller ikke! Sjekk ut siden til VIP Beauty HER – (Facebook HER ) – for mer info – og bestilling! Jeg har fått utført både vipper, microblading, spraytan og fillers hos Nerina på VIP Beauty og den dama kan virkelig faget sitt og man skjønner med en gang at dette er noe hun brenner for. Det syntes jeg er veldig positivt nettopp dette stedet, for man får det man ønsker samtidig som at Nerina kan se hva som passer til deg og dit ansikt. For å være ærlig, så har jeg vurdert og legge inn biiiitttelitt fillers i overleppen, men Nerina sa ifra med engang at de ikke skal røres og at de er perfekte slik de er nå. Det er jeg enig i og veldig fornøyd for at hun sa. Så dersom dere vurdere å fike noe, eller bare få fine vipper, negler og bryn, så sjekk ut VIP Beauty! Jeg kjører tross av alt helt fra Skien til Sandefjord kun for å få behandlinger der. De.er.best! Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Så blogges vi♥

4 kommentarer
      1. Hei! 🙂 jeg syntes dessverre ikke dette fu net. Ikke på meg i hvert fall. Det skal sies at jeg har overbitt og kjeven min havner da litt bakpå, så jeg har liksom ikke så utover kjeve om det gir mening? Så det syntes ikke at jeg har fjernet noe, og det var bortkastede penger for min del:-( men jeg vet at det har funket på noen! 🙂

    1. Hei 🙂 Jeg vurderer også å ta Belkyra behandling på underhaka, og prøver alt jeg kan for å få nok info 🙂 Hvor mange behandlinger endte du opp med å ta? Og i ca hvor mange dager etter behandlingen var du hoven? Ser du kommenterte over her at det ikke funket, har du evt gjort noe annet i ettertid for å minske/fjerne dobbelthake? Er veldig spent på dette! 😊

      1. Hei! 🙂
        Jeg fikk bare en behandling med Belkyra siden jeg allerede hadde tatt tre behandlinger med et annet stoff som visstnok skulle være bedre…. jeg syntes ingenting av dette funket, og var veeeeldig hoven i ca en uke i etterkant. Jeg skal faktisk på konsultasjon denne måneden for å se hva annet jeg kan gjøre for å bli kvitt dobbelthake for godt (fettsuging er aktuelt), så jeg kan oppdatere her om det er interessant! Eller send meg en melding på Instagram 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg