Vi skal til……

God kveld dere superfine! 

I dag har det vært dårlig med oppdateringer, men det har generelt vært en litt dårlig dag. Eller..Det har vært en veldig opp og nedtur dag i dag. Det startet med at jeg fikk en telefon ganske tidlig i dag angående bilen min. Dessverre så er bilen min død, og det gjør meg veldig trist. Den lekker olje og det er masse skade på motoren. De fortalte at de eventuelt måtte ta ut motoren osv, og det er ikke nødvendig på en slik bil. Den hadde tross av alt blitt tjue år neste år. Så mamma, søsteren min og jeg hadde allerede planlagt at vi skulle feire det med å kjøre en tur alle sammen. Det får vi ikke gjort 🙁 Jeg begynte faktisk å gråte og syntes det er leit. Dere tenker sikkert “Å herregud, det er en bil” eller ” seriøst?” Men denne bilen fikk mamma av pappa da jeg var to år gammel, så den har vært med hele livet mitt. Vi har liksom så mange minner i den… Hele barndommen og oppveksten min♥ Så det var kjipt! Men det var en veldig, veldig fin ting som skjedde i dag også!Siden at jeg ble så deppa som jeg ble, så bestemte F seg for å gi meg bursdagsgaven min til meg på forskudd. Han har bestilt tur til London!! Jeg ble såååååå glad♥ Herregud, så gøy! Jeg har vært i London en gang tidligere i 2014, og jeg forelsket meg i byen. Jeg har ikke ord, så mye gleder jeg meg. Det beste er at vi drar allerede neste gang vi kommer hjem fra jobb! Kun 14 små dager på sjøen, så skal vi til London sammen! F har aldri vært der, så jeg gleder meg masse til han også får oppleve det. Han elsker jo både øl og fish&chips, så gjett om vi skal på pub. En annen kjip ting var at støvsugeren våres ble ødelagt. Eller. Den har vært ødelagt i to år, men jeg har ikke hatt lyst til å bruke penger på ny. Jeg har solgt en del på Tise, så derfor bestemte jeg meg for å kjøpe en ny en i dag. Jeg holdt på å klikke på den gamle, så jeg måtte bare. Så har jeg laget kake og under prosessen klarte jeg å knekke en negl. Jeg merket det ikke engang, og jeg klarer ikke å finne tippen. Så jeg vil tro den er i kaken 🙂 Yummi. Heldigvis så er det kun F og jeg som skal spise den, haha! Jeg lagde den egentlig bare for å teste ut om jeg klarte det i og med at jeg skal bake en til en bursdag på lørdag, og det gikk fint! Såå det var min dag! Ikke fikk jeg farget håret heller, great 🙂 I morgen må vi til Sfj for å kjøre bilen min til skraperen..Wish me luck :´( Jeg får snart et sammenbrudd, haha! Akkurat nå sitter jeg i sofaen med glittermasken fra Glamglow, den gjør meg glad. Vi blogges i morgen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg