Dette gir meg motivasjon

Hei dere fine!

Jeg regner med at dere er lei av å høre om at jeg har ryddet og slike ting, meeen det er det dagen i dag også har gått til. Gjesterommet er herved et kontor! Det var så deilig å få orden der inne, slik at man kan trekke seg litt tilbake for å jobbe i fred eller noe slikt. Jeg begynte smått på scrapbooking på nyåret, men sluttet fort da jeg måtte dra med alt ut i stuen. Kanskje jeg får mer lyst til å fullføre det nå! Så har jeg funnet frem en haug med ting som kan selges eller gis bort. Jeg har jo kjøpt ny telefon, så jeg har ikke lenger bruk for iPhone 8 deksler blant annet. Det er utrolig dumt å bruke masse penger på deksler til telefon når man hele tiden bytter til en annen versjon. Så derfor har jeg aldri kjøpt kjempe dyre deksler! Anyways – Dette gir meg motivasjon!

Jeg tror faktisk at jeg har delt noen innlegg om dette tidligere, men jeg gjør det igjen! Shape up er et bland som gir utrolig mye glede og motivasjon til meg. Det gir meg seriøst lyst til å trene og spise sunt, og det er det ikke mye som gjør. Man skulle nesten tro at jeg ble betalt for å skrive dette, men det gjør jeg altså ikke. Jeg bare liker de så godt.

Hvor fin er ikke denne kurven forresten? Jeg kjøpte den på Nille i går til 119kr, så da la jeg like gjerne alle blandede mine i den. Planen var å ha flere pledd der, men nå er blandede lett tilgjengelig og det er bra.

Er jeg skikkelig lei og føler at jeg bare eser utover, så pleier jeg alltid å finne frem et blad for å få inspirasjon og motivasjon. Bladene er proppfulle av gode oppskrifter og øvelser som man kan gjøre både hjemme og på treningssenter.

Jeg har abonnert på bladet siden 2017 nå, og kommer til å fortsette med det en stund til. Man leser liksom ikke så mye i blader lenger, men det er faktisk ganske koselig. Det kommer i posten, så noen ganger tar jeg det med på jobb eller stranden.

Nå skal jeg på posten å hente en pakke fra Kicks! Vi blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg