I dag vil jeg:

Heihei dere!

Endelig har jeg fått en skikkelig god natt søvn. Ettersom at jeg jobbet natt i 14 dager, så har døgnrytmen min var skikkelig vanskelig og jeg har ikke sovet så mange timer. Derfor har jeg sikkert vært litt slapp og ikke hatt lyst til å gjøre så mye. Det kjenner jeg har endret seg nå som jeg har fått hvilt ut altså! Jeg har så lyst til å gjøre alt mulig, og energien er virkelig tilbake. Det er så digg! Mens F fremdeles sov så fikk jeg ryddet en god del og vasket over benkeplatene og dørhåndtak. Klissete dørhåndtak er noe av det enkleste jeg vet om, så det var godt å få det ut av verden. Så gjorde jeg verandaen klar for litt mer ute kos. Det har jo vært ganske kaldt de siste dagene, så putene til utemøblene har vært inne og sånne ting. Men siden solen og varmen er her i dag, så syntes jeg at vi skulle nyte det ekstra med frokost ute. Jeg har også tatt opp kjøtt fra fryseren, så i dag skal vi grille! Vi må virkelig nyte det nå mens vi kan.

I dag vil jeg :

– Rydde i skapene på kjøkkenet

– Bake noe som er skikkelig godt. Boller, kake, rundstykker, knekkebrød eller noe med masse krem.

– Jeg vil kjøpe flere blomster og pynte opp verandaen og inne.

– Tro det eller ei, men jeg vil trene!

– Jeg vil gå tur, så kanskje F og jeg går å bader?

– Jeg vil bade

– Jeg vil rydde i klesskapet mitt, men det vil jeg spare til en skikkelig regndag.

– Jeg vil vaske begge badene

Så mye jeg vil, så liten tid.. haha! Akkurat nå ligger jeg i solsengen ute og prøver å få litt farge på kroppen. Hva som skjer videre blir spennende å se! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre i hvert fall, så blogges vi 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg