Tilbake på skolebenken

God dag dere!<3

Jeg skjønner det ikke, men de siste dagene er ganske kjedelige. F har lite energi, og jeg har lite energi.. Dårlig match. Så vi får liksom ikke gjort så mye. I tillegg begynner vi å bli deprimerte av tanken på jobb i 14 dager nå som varmen skal komme tilbake. Menmen! I dag føler jeg at jeg har gått all inn med tanke på prøven i morgen. Som dere vet, så skal vi ta båtførerprøven i morgen og bruker mesteparten av dagen på det. Kurset starter 09:00, og er ferdig 18:00. Pensum er ganske stort, og jeg aner ingenting om kart,kompass eller sjømerker. Så blyanten må spisses for å si det sånn, men jeg håper det går bra. Nå skal vi ta en pause fra øvingen og heller dra å trene, og sole oss litt. Siden Skien er en kjip by, så skjer det ikke så mye her i dag. Vi skal ikke annet enn å spise middag, så kanskje se bålet nede på ?stranden?. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, så vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg