Drømmedag

God kveld dere <3

Vi har brukt hele dagen ute i dag også, vi! Herremin så deilig det er å være ute. Frode fortalte om en sted man kan gå tur i tillegg til å besøke en gård. Jeg elsker gård og dyr, så jeg ville veldig gjerne besøke den. Gården hadde sauer, griser, geiter, katter, hunder, kaniner, kalkuner, ender og kyllinger. Det var så koselig å treffe litt dyr igjen! Det var to gigantiske St.Bernhard hunder der og de var så fine. Vi betalte en sum slik at vi kunne gå inn til dyrene, så vi fikk kost masse med dem. De hadde en baby geit som seriøst ville ha kos hele tiden! Den hoppet opp og ville ikke ned, så jeg forelsket meg skikkelig i den. Så søt <3 dette har virkelig vært en skikkelig drømmedag. Skulle bare ønske at de hadde kuer også.. noen som vet om et sted hvor man kan kose med kuer? Nok om det. Litt senere i dag skal jeg sole meg litt, så skal F og jeg bare slappe av <3 jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre. Vi blogges <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg