GIVEAWAY

Hei dere!

Jeg har enda ikke satt meg ned for å slappe av enda, men det nærmer seg. Jeg føler liksom at jeg må rydde i alle skap og skuffer, og gjøre det skinnende rent før mannen kommer hjem. Men jeg vet jo at han ikke trenger at det er det, haha! Nå skal jeg lage mitt første måltid for dagen.. som dere vet så får jeg ikke i meg mat når jeg er alene, men nå kommer migrenen igjen, så da tar jeg hintet. Men først vil jeg dele en Giveaway med dere! Det er evigheter siden forrige og jeg syntes det er hyggelig å kunne gi noe tilbake til dere<3 🙂 De aller fleste av dere er jo snille mot meg! Denne giveawayen består av tre øyeskygge paletter, ansiktsmasker, leppe masker, øye masker, Body lotion, lip balm og litt mer dill dall. Det eneste dere trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar og en kontaktinfo slik at jeg kan kontakte vinneren! Når vinneren blir trukket har jeg ikke bestemt enda, men det informerer jeg dere så klart om 🙂 Lykke til!

21 kommentarer

Siste innlegg