Den beste dagen i uken

Hei hei!

Jeg håper at dere alle har det fint, og at dere koser dere på denne grå søndagen. Den er i hvert fall grå her i Skien, men det passer meg perfekt. Jeg har allerede rukket å vaske hele over etasjen, trene og vaske klær. Søndag er den beste dagen i uken syntes jeg, for alt er jo stengt og man har liksom en unnskyldning til å bare være hjemme. For min del så liker jeg å gjøre husarbeid tidlig på dagen slik at jeg kan slappe av med god samvittighet senere.

Jeg har ikke så mye annet å gjøre i dag enn å vaske sminkekoster, rydde i en kommoden og ta sol. Jeg har ikke fått så mye sol på kroppen etter jeg kom hjem fra Kypros, så det er på tide. Kroppen og hodet mitt er skikkelig innstilt på å reise på sjøen på tirsdag, men jeg har jo enda to uker hjemme.. heldigvis kommer F hjem, så jeg skal klare å kose meg masse sammen med han. Men jeg må si jeg begynner å bli lei av å være sykemeldt.. forhåpentligvis forbedrer ryggen seg etter de neste to ukene, men akkurat nå kjenner jeg ingen bedring, og det suger… Jeg var laget en smoothie til lunsj, så nå er jeg klar til å fortsette her hjemme. Senere i dag skal jeg ha en Giveaway her på bloggen, den vil du ikke gå glipp av!! Vi bloggen <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg