Hjem igjen

Hei dere fine!

Jeg har hatt et veldig fint døng i Sandefjord og kost meg masse sammen med søsteren min. Vi har vært en tur i byen i dag, det var jo ikke strålende sol så det passet seg med en bytur. Vi handlet ikke så veldig mye, men jeg tok med noen puter til balkongen i hvert fall. Ikke noe spennende med andre ord..  Jeg finner liksom ikke så mye fint i butikkene lengre, og jeg syntes det er mye bedre å handle på nett. Det har så klart sin skjarm å handle i butikker også, men det er ikke like gøy som før. Jeg har shoppestopp nå, så jeg skal ikke kjøpte ting jeg ikke trenger. I mine øyne så trenger jeg ganske mye unødvendig dritt, så vi får se hvordan det går, heh…. SAMSUNG CSCJeg skal straks sette meg i bilen og kjøre tilbake til Skien, men jeg ville innom å si hei først. Jeg var forresten på Eplehuset og hørte med de om de kan fikse macen min, er dere klar over hvor mye de skulle ha?! 10-12 000 🙂 Så de anbefalte meg å kontakte forsikringsselskapet mitt først. Så det skal jeg gjøre til mandag, så håper jeg at jeg kan betale en egenandel som ikke har en så stor sum slik at jeg får fikset den, og kommet meg tilbake til bloggingen. SAMSUNG CSCKanskje vi blogges hjemmeifra, ellers i morgen! Ønsker dere alle en kjempe fin lørdagskveld. Vi blogges♥

5 kommentarer

Siste innlegg