Mine meninger – plastikkirurgi – Før og etter

Hei dere fine!

TV2 ringte meg her om dagen og lurte på om jeg kunne svare på noen spørsmål angående plastikk operasjoner, så det gjorde jeg. Dette er et tema som det alltid kommer til å være snakk om siden det er så utrolig mange forskjellige meninger om det. Jeg har min mening og du har din, og det er greit. Jeg mener virkelig, med hånden på hjertet at man skal få lov til å operere seg dersom man vil det. Jeg mener, at dersom man sliter med noe, som for eksempel selvtilliten fordi man for eksempel ikke har bryster, så syntes jeg at man skal kunne operere seg for å få en bedre livskvalitet. Slik som jeg gjorde. Jeg opererte meg ikke siden “alle” andre gjør det og fordi det gjør meg til en “skrudd” person. Ja, noen mennesker mener at jeg er skrudd og at jeg må gå til psykolog. Kanskje jeg skal det for jeg har sagt selv at jeg er blind og dum når det kommer til utseende. Jeg får høre at jeg er så fin og flott, men jeg ser så mange feil.. Men det er mine problemer, ikke dine. Uansett: Jeg syntes det er helt utrolig at mennesker kan si direkte til meg at jeg ikke må operere meg og at jeg er dum som valgte å gjøre det. At det rett og slett er trist. Men hva hadde du gjort dersom du hadde hatt en gigantisk nese som du fikk kommentarer på daglig? Jeg skulket skolen fordi jeg ble så såret da folk tok “snikbilder” av meg i profil, for i profil så jeg forferdelig ut. Jeg kuttet meg på grunn av utseende som tenåring. Det er en liten “funfact” om meg, jeg har aldri kuttet meg på grunn av kjærlighetssorg, men utseende og andre private saker. Så når en person faktisk velger å ta frem et barberblad fordi en nese plager en så, så føler jeg virkelig at jeg gjorde det rette valget med å operere den. Min mening er ikke at “alle” burde operere seg for å føle seg bedre, men jeg mener at man ikke skal skamme seg dersom man velger å gjøre det. Klarer man å elske seg selv og like seg selv slik som man er, så er det det beste. Jeg har sagt det en million ganger her på bloggen, at jeg beundrer de som klarer å være fornøyde med seg selv og elske seg selv. Virkelig! Jeg skulle ønske jeg klarte det. Kanskje en dag♥ Men som jeg sa til TV2 så støtter jeg ikke dem som operere seg hele tiden, her og der. Når man opererer hele kroppen og vil bare ha mer og mer..Jeg skjønner jo på en måte at folk velger å gjøre det samtidig, men det mener jeg blir litt overdrivelse. Å det skal være greit at jeg mener det, men jeg rakker ikke ned på de som operere seg her og der selvom. Dersom du er en person som sliter med selvtilliten på grunn av at noe ikke er slik som det skal, så anbefaler jeg deg å endre på det slik at man blir fornøyde, men ikke overdriv. Dersom man er fornøyde med seg selv, så er det fantstisk og beundringsverdig. Jeg har det så mye bedre med meg selv etter at jeg opererte. Det er så klart flere ting jeg vil operere meg, men jeg har lagt det fra meg. Nå skal jeg jobbe med innsiden, haha! Jeg gikk faktisk uten sminke en HEL dag på jobb! Jeg hadde vippeextensions og microblading da, men det er seriøst et stort steg for meg. Jeg liker best å gjemme meg bak “masken” med sminke. Så ting skjer! Før jeg opererte så fikk jeg seriøst aldri med alt håret opp, for jeg trengte å ha hår ned slik at jeg kunne skule meg litt. Jeg brukte mye sminke og skjulte ansiktet på bilder. Nå har jeg håret opp, jeg må snart gå uten extenisons og jeg sitter faktisk på toget akkurat nå uten sminke! Noen tenker sikkert ” å herregud for en diva, det er bare overfladiske ting” mens for meg så betyr slike ting veldig mye. Kanskje jeg begynner å bli voksen? Ellers er jeg i en fin periode hvor jeg er takknemlig for kjæreste og familien. 

Vi blogges ♥

1 kommentar
    1. Skjønner hva du mener, jeg og har nettop begynt å gå uten sminke på posten eller matbutikken og tatt buss av og til uten sminke, helt sykt at jeg tør!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg