God 17.Mai!

God morgen dere fine ♥

Jeg beklager så mye for at jeg ikke har fått blogget noe de siste dagene, men det har vært så sinnsykt mye å gjøre for meg. Jeg har stresset så mye at jeg har gått ned noen kilo til og med, siden jeg ikke engang har hatt tid til å spise. I går spiste jeg en brødskive 07:30, så var neste måltid to skjer med potetmos 00:30.. F og jeg kom hjem fra sjøen på tirsdag, men jeg hadde en time til å fikse neglene i Skien allerede en time etter at vi hadde gått på land, så jeg stresset så med det. Da jeg var ferdig måtte jeg kjøre tilbake til larvik for å hente mannen min som tok fripils sammen med noen kollegaer. Så vi var ikke hjemme før 22:00. Onsdagen stresset jeg fra morgen til kveld med at jeg hadde en time til røntgen i Larvik 10:50, så en vippetime 11:00. Jeg kom heldigvis inn tidligere, så jeg rakk begge timene med glans. Jeg viser dere både neglene og vippene mine senere, det ble så sykt fint!! Senere i går dro jeg til Sandefjord for å være litt sammen med mammaen min. Så dagene “hjemme” har jeg ikke vært hjemme og det er ganske kjipt, jeg elsker jo å være hjemme! 🙁 Akkurat nå sitter jeg på toget og hører på at magen min bråker, jeg rakk ikke å spise i dag heller gitt… Jeg er på vei til Sandefjord siden jeg skal feire der sammen med familien. Heldigvis kommer Frode og spiser med oss, så skal vi kjøre videre til Oslo og sove på hotell der. Flyet våres går jo så tidlig, så vi ville helst ha en natt der slik at vi får litt søvn.. Jeg skal prøve å huske å ta noen bilder i dag, så kan jeg stikke innom her igjen i kveld og høre hvordan dagen deres har vært! For min del, så skulle jeg ønske at 17.Mai var om 2-3 dager slik at jeg kan slappe av litt, men jeg får bare puste ut når jeg treffer bakken i Kypros. Jeg tror i hvert fall at denne dagen blir veldig koselig, så jeg ser frem til å feire den sammen med familien min. Jeg skulle så klart ønske at Frode og jeg kunne vært sammen hele dagen, men det blir litt sånn når han har familie her i Skien og jeg i Sandefjord… Men vi møtes senere i dag, og jeg er så heldig som får være en hel uke på Kypros med han♥ Jeg ønsker dere alle en helt fantastisk fin feiring! Å GRATULERER med dagen, kjære Norge♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg