Solfylte dager

Hei dere fine! ♥

Søsteren min og jeg koste oss så masse i går kveld, og det var bare så koselig. Vi spiste pizza og så på “Bad moms” – Den var veldig bra, og jeg anbefaler den til dere som liker morsomme jente filmer. Så fort den var ferdig så la vi oss til å sove siden vi nesten ikke nov noe natten før. Så i dag har vi bare slappet av og ordnet oss litt. Søss har dratt en tur i stallen for å hjelpe til med noe, men hun kommer veldig snart tilbake slik at vi kan være litt mer sammen før jeg skal kjøre tilbake til Skien. SAMSUNG CSCVi skal en tur til mamma i dag slik at vi kan spise middag og gå en tur sammen. Det kommer til å bli veldig fint. Det er alltid så hyggelig når vi er alle tre sammen, så det gleder jeg meg til. Det er jo så sykt fint vær i dag! Jeg elsker at det har begynt å bli ordentlig varmt ute og at man ikke trenger å pakke seg inn i vinterjakker. Jeg sitter ute og skriver atm, så det er bare helt herlig! SAMSUNG CSCEllers har jeg ingen andre planer enn å bare kose meg. Jeg gleder meg skikkelig til å se Frode igjen i kveld, det blir hyggelig. Vi har ingen behov for “egen eller alene tid”, men når vi har det så er det alltid så koselig å se hverandre igjen. SAMSUNG CSCJeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre! Jeg håper at dere alle koser dere i solen og finner på noe gøy. Jeg har lyst til å dra å fiske, så kanskje vi får til det! Vi blogges senere ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg