Fornøyd med meg selv

Hei fine!

Åhh, nå har jeg vært her i over en uke og det er bare en igjen. Jeg hadde planer om å si at jeg kunne jobbe en uke til dersom det var behov, men den planen endret seg da jeg skal i begravelse og bruke tid med familien <3 Så da er det bare en uke igjen, og det går fort! Disse dagene ombord er veldig rolige, så vi bruker litt tid på å vaske og slike ting. Men uansett: Jeg er så fornøyd med meg selv så langt denne perioden. Jeg har kun spist usunt i helgen (og litt på mandag, pluss en sjokolade i går) og jeg har trent en del. På mandag og tirsdag hadde jeg noen skikkelig bra økter og det føltes så godt. Det kjennes på kroppen for å si det sånn, jeg er så støl! Det betyr at jeg har gjort en god jobb. Motivasjonen og energien er tilbake, så det utnyttes til det fulle. Jeg skal trene i dag også, og det gleder jeg meg faktisk til. Tenk det! F og jeg skal jo til Kypros, så da får vi komme oss i form, haha! Neida. Men det er i hvert fall sinnsykt deilig å være fornøyd med egen innsats, så får vi bare håpe det holder. Svar på spørsmålsrunden del 3 kommer senere i dag! 

 

Jeg ønsker dere alle en super dag, så blogges vi senere <3 

9 kommentarer

Siste innlegg