Happy valentine´s day

Hei dere fine! 

Jeg er så heldig å er ferdig på jobb for i dag. Jeg skal jobbe litt lenger i morgen, så da måtte jeg avspasere litt i dag. Det går helt fint for meg, så derfor har jeg hele kveldene til å slappe av på. Den tiden vi ikke er på jobb her ombord er virkelig hellig, haha. Vi jobber jo mellom 9,5 og 13 timer om dagen, så pauser og fritid setter man utrolig stor pris på her. Uansett: Happy Valentine´s day! Jeg håper dere har gjort litt ekstra stas på deres bedre halvdel i dag? Jeg har gitt Frode frokost på sengen og gitt han en liten gave og sjokolade. Jeg kjøpte en Gant t-skjorte til han og Calvin Klein boksere. Han ble veldig glad! Jeg fikk verdens fineste blomsterbukett da vi var hjemme på fri. Det er ikke så lett å feire kjærlighetsdagen når man er ombord og jobber forskjellige vakter. Jeg jobber dag mens F jobber natt, så vi ser ikke hverandre så store deler av dagen. Men nå skal vi jo snart hjem igjen, så da kan vi feire litt ekstra med en digg middag. Så er det jo ikke akkurat noe blomsterbutikker ombord, så da får det holde med sjokolade og en liten ting. 

Nå er det snart to år siden jeg møtte Frode. Til sommeren har vi vært sammen i to år allerede! Som tiden flyr. Frode er virkelig en fantastisk mann som jeg elsker av hele mitt hjerte. Han betyr utrolig mye for meg, og han er min aller beste venn. Vi er jo også samboere, og jobber sammen på samme skift. Så vi ser hverandre så godt som hver eneste dag med mindre jeg er i Sandefjord noen netter. Mange sier at det ikke er sunt å være så mye med hverandre og at det er sunt å savne hverandre. Men vi trives så godt sammen, så vi trenger liksom ikke en pause fra hverandre? Trenger jeg litt alene tid, så drar jeg på shopping. Men da gleder jeg meg alltid til jeg kommer hjem igjen, haha! Uansett så ønsker jeg dere alle en kjempe fin dag videre, og kos dere masse med deres kjæreste! Jeg elsker deg så masse, Frode Westgaard ♥

Vi blogges ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg