ER DET SÅ FORBANNA VANSKELIG

Jeg kjenner det bobler over av sinne når jeg plutselig hører raketter rundt i nabolaget her. ER DET SÅ FORBANNA VANSKELIG og vente til søndagen?! Det er altså noen idioter av mennesker som bor rundt her som fyrer opp noen raketter i ny og ne. Ja, det er fint å se på. Men det smeller, og noen (jeg) skvetter av slikt. Det er sikkert ikke noe big deal for de fleste, men tenk på dyra og barna som ikke liker det. De fleste hunder jeg vet om syntes ikke raketter er noe særlig gøy, så de pleier å være inne og kanskje til og med i kjelleren på nyttårsaften. I hvert fall sammen med eieren sin slik at de slipper å ligge alene inne mens det smeller som f. Det er faktisk ikke tillatt med fyrverkeri før klokken 18:00 på selveste nyttårsaften, så hvorfor gjør noen mennesker det i det hele tatt? Idioter. I går ble det fyrt opp raketter i 16:00 tiden, da er fremdeles noen på jobb, så er dyra alene hjemme. Jeg blir bare så irritert over mennesker iblant. Det er noen få dager igjen liksom, jeg tror man skal overleve dersom man venter litt. Jeg vet at ikke jeg har en stor stemme, og at verden ikke tar til seg det jeg skriver. Men jeg stod på kjøkkenet, alene hjemme, så smalt det og jeg skvatt (dette er ikke første gang denne uken) så bjeffer hundene under her vi bor, så jeg tenker på dem. Jeg blir bare så sur, irritert og jeg får lyst til å kaste rakettene til de som skyter dem opp for tidlig i vannet. Sååh det var bare noe jeg trengte å få ut. Mennesker altså!!! Ikke skyt opp raketter før nyttårsaften, bruk blinklys, BRUK refleks, ikke stopp opp og snakk med hverandre i døråpninger og ikke vær så jævla egoistisk. Peace og god natt <3 

6 kommentarer
    1. Helt enig med deg, nå har vi en hund som ikke bryr seg, men det finnes kjempe mange dyr som er skikkelig redd raketter og hvert år er det de som stikker i redsel. Vi kan jo ikke holde dyrene inne fra julaften til 1 januar fordi folk ikke gidder å vente:-(

    2. Det her irriterer meg grønt hvert eneste år. Det finnes dyr og mennesker som ikke liker raketter så godt som andre, og at noen har så lite respekt for andre at de ikke klarer å vente til søndag eller kl 18.00 er virkelig til å koke av!

    3. Åh, hater at rakettene er begynt! De er begynt her også ;s Har nå to katter og fire små kattunger i hus, og de skvetter til og gjemmer seg i nøden. Dyr og mennesker er ulike, og mange liker også forskjellig! Nei, hold det til fast tid på nyttårsaften, slik at vi andre kan forberede dyrene våre bedre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg