Utrolig, men sant

God kveld alle sammen♥

Det ble ingen treningsøkt, så det ble som forventet..Hehe. Jeg har nemlig klart for første gang i livet å bli ferdig med julegavene tidlig! Jeg er så og si ferdig med alle sammen. Det er kun noen få igjen som må bestilles. Ellers er alt pakket inn og klart! Det er helt sykt hvor effektiv jeg har vært i år altså! Det er så lurt å komme fort igang med julegave handelen slik at man ikke ender opp blakk. Jeg er så og si blakk nå da, men jeg får snart lønning og det er så deilig å tenke på at jeg slipper å blakke meg ut i julen for å gi til andre – haha! Jeg elsker å kjøpe inn gaver og jeg har blitt så glad i julen de siste årene, så derfor startet jeg så tidlig. I tillegg dukket det plutselig opp masse fine julegaver på båten, så jeg fortet meg og hamstret inn! SAMSUNG CSCSå denne kvelden har jeg rett og slett brukt til å pakke inn julegaver, spise klementiner og finne frem vintertøyet. Jeg pynter ikke til jul enda altså, så jeg er ikke helt crazy. Men det er så mange som syntes at julen er så stress, og jeg er delvis enig når jeg er sent ute med ganger, men det problemet slipper jeg i år. I tillegg så samarbeider søsteren min og jeg på gaver til familien, og F og jeg samarbeider til han sin familie – så det blir litt letter for oss alle. SAMSUNG CSCI fjord var jeg til og med ute og kjøpte gaver på lillejulaften, DET skal jeg aldri gjøre igjen. Jeg hører om flere som til og med er på shopping på selve julaften, er det mulig? Så jeg kommer dere i forkjøpet og anbefaler dere alle til å starte nå. Godbitene går først vet dere! SAMSUNG CSCDet har med ander ord var skikkelig julestemning her, hihi ♥​ Denne julen har jeg kjøpt inn skikkelig fine gaver (syntes i hvert fall jeg), så jeg bare gleder meg til å se ansiktene når gavene blir åpnet. Det er rart – men jo eldre man blir jo gøyere blir det å gi gaver, enn å få gaver. Men jeg innrømmer at jeg er skikkelig glad i å få gaver også, haha! SAMSUNG CSCDenne julen har vi fri i tre hele uker – vi skal ikke jobbe! Det er skikkelig koselig å tenke på. At vi hver eneste dag kan se julefilmer, gå turer i snøen, juleshopping, kjøpe juletre, spise julemat, og besøke hele familien! Jeg vet ikke helt hvor jeg skal feire i år, jeg må høre litt rundt. Men koselig blir det uansett♥​SAMSUNG CSCNå er det nok jul på noen uker i hvert fall, men det er så fantastisk at jeg er ferdig og ikke trenger å tenke noe mer på hva jeg skal gi til hvem. Så nå er de pakket inn og gjemt vekk en stund til. SAMSUNG CSCResten av kvelden skal jeg bare slappe av og kose meg hjemme ♥ I morgen skal jeg fikse neglene 09:00 også skal jeg en tur til Sandefjord for å møte mamma og søsteren min. Jeg blir over til lørdag, så det blir skikkelig koselig! Jeg gleder meg♥ Jeg håper dere alle har en kjempe fin kveld! 

6 kommentarer

Siste innlegg