Litt ny motivasjon

Nå har jeg endelig fått tilbake litt av motivasjonen til å begynne å trene igjen. Før var jeg ordentlig flink og trente i hvert fall 3-4 dager i uken, noen ganger 5-6 til og med. Jeg trente på Stamina i Sandefjord, men når jeg flyttet til Skien så sluttet jeg helt med å trene. F trener på et senter rett i nærheten, men dessverre så er det så lite og getto at jeg ikke vil trene der – haha! Så har jeg liksom ikke giddet å undersøke andre sentere heller siden da må jeg kjøre gjennom bommen. Det er så utrolig kjedelig med de bommene rundt i Skien, for noe tull!!! Så derfor har jeg sittet på rumpen i snart 1,5 år. Neida – men jeg har i hvert fall ikke trent ordentlig og regelmessig på kjempe lenge, og det lengter jeg skikkelig etter. Jeg har trent et par ganger liksom, litt her hjemme og sånt, men det klarer jeg ikke gjøre ofte nok siden jeg liksom ikke har noe motivasjon… Men for en del måneder siden begynte jeg å abonnere på Shape up som er en trenings blad. Det er en skikkelig energi boost å få dette bladet i posten hver måned altså, for man får nye ideer og inspirasjon. Det er så mange nye og gode oppskrifter som jeg får lyst til å prøve ut! 

SAMSUNG CSCOg det er mange øvelser man kan gjøre hjemme – som passer for de som ikke har medlemskap på et treningssenter.  Jeg har mange trenings greier som jeg kan bruke hjemme, men som sagt – så er det ikke alltid så lett å sette igang en treningsøkt hjemme når det er veldig mye annet som plutselig blir interessant når man liksom skal trene. Noen som kjenner seg igjen? Haha! SAMSUNG CSCSå nå har jeg altså litt mer motivasjon, og jeg har faktisk lyst til å løpe en tur ute i høst været etterpå! Vi får se om det bare blir med tanken, eller om jeg faktisk gjør det! Vi blogges senere ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg