Snapchat fra Istanbul

Hei!

F og jeg er tilbake på sjøen, altså klare for jobb i 14 dager fremover. Håper det går fort! Gårsdagen og de første dagene er alltid hardest, men nå er vi her og slik er det bare. Vi er positive begge to, vi må jo tross av alt jobbe 14 dager for å få 14 dager fri♥ Så vi kan virkelig ikke klage! Jeg jobber natt denne perioden, og F dag. Men vi får sett hverandre, spist middag osv, så det går veldig fint. Jeg er så heldig som får jobbe sammen med kjæresten min! Noen tenker sikker “omg, jobbe sammen, bo sammen, ha fri sammen” – vi er jo sammen nesten hele tiden, men ingen av oss er lei og vi krangle aldri, det kan vel ikke bli bedre enn det?! I love him♥Uansett: Jeg fikk ikke tatt så mange bilder fra Istanbul turen våres siden jeg meste parten av tiden sleit med å ha øynene åpne etter operasjonen, hehe! Men noen snaps fikk jeg til, så da kan jeg jo dele de! For jeg skal være flinkere til å blogge mens jeg er på sjøen denne gangen!  ♥Frode på en restaurant ved Grand Bazaar den første dagen i Istanbul.♥Meg i går da jeg følte meg litt finere enn det jeg har gjort den siste uken.♥En av de siste dagene da F og jeg slappet av ved poolen.♥Tilbake i Norge♥Mitt ekle øyet, det var så skummelt! Det er mye bedre nå, men fremdeles rødt og ekkelt.♥ På sykehuset med nål i armen…. Det er så vondt syntes jeg! Ja, jeg gråt. Den gangen jeg skulle operere vekk mandlene, så tok jeg på emla plaster på den armen jeg trodde de skulle sette nålen i, men nei, de måtte ta den andre…..♥Etter operasjonen, herregud som jeg så ut!♥På flyplassen i Norge før vi reiste.♥ Ved poolen♥ På sykehuset for å fjerne bandasjen og stingene.♥ På vei til flyplassen♥ Bilen vi ble hentet med i Istanbul, så luksus! ♥Meg dagen vi kom hjem, så fornøyd med nesen på det bildet! Nå er den hoven og ikke like fin..Men det blir bedre med tid, man må være veldig tålmodig!♥Breakfast in bed da F var avgårde…♥Min fine kaka! Vi spiste ett stykke, så gikk den i fryseren.♥ På flyet♥ Første dag etter operasjonen♥ Min fine kjæreste prøvde den fine singletten jeg kjøpte til han på Kreta, haha!

I går kjøpte jeg noe sykt fint i taxfree´n, så jeg viser dere det senere! Nå skal jeg ordne meg og spise frokost, jeg starter på jobb 15:30 hver dag:-) Ønsker alle en kjempe fin dag! Vi blogges 

7 kommentarer

Siste innlegg