Perfekt å gjøre på en søndag

SAMSUNG CSCDenne søndagen har vært produktiv! Jeg har fått gjort alt jeg hadde tenkt til i dag, utenom å bake boller… Det angrer jeg på nå 🙁 Men det var de kaloriene spart! Det er så typisk at nå som jeg ikke kan trene eller være i mye aktivitet, så vil jeg det. Jeg lengter etter en skikkelig treningsøkt eller bare det å gå en tur. Så det er kjipt! Jeg får håpe at motivasjonen og lysten også er der når jeg kan trene igjen, puh.. Uansett: all klesvask er tatt, oppvasken er tatt og huset er vasket. I tillegg gjorde jeg som jeg sa, og vasket sminkekostene mine. Det burde vel gjøres en gang i uken eller noe slikt? Noen gjør det vet jeg, eller i hvert fall sier at de gjør det. Men jeg bruker aldri å gjøre det ombord på jobb da jeg ikke har en dag de kan tørke på, men alltid en gang når jeg er hjemme – så kanskje en gang i måneden da. SAMSUNG CSCJeg har kjøpt denne rense sprayen på båten, fra Clinique. Den kostet 149,- kroner om jeg ikke husker feil. Å det var vel ganske unødvendig, for jeg syntes ikke den funket så bra. Jeg bruker vanligvis vanlig shampoo og balsam til håret, så det endte jeg med nå også. Og det funker bra!SAMSUNG CSCJeg har kjøpt en slik matte som er utrolig dyr i Norske butikker!! Men Ebay svikter aldri, så jeg tror jeg betalte mellom 6kr og 13kr? Ikke så dyrt i hvert fall. Den var helt ok, men jeg bruker hånden min også for å virkelig få ut all sminken. Det er utrolig hvor mye sminke som havner i børstene altså! Jeg skulle sminke meg i stad siden jeg skulle en kjapp tur ut, men siden sminke kosten var så full av sminke, så valgte jeg å ikke ta på meg sminke siden jeg får så spasmer! Så denne dagen har vært helt sminkefri ♥SAMSUNG CSCSå nå er det også gjort! Jeg får en så god ro inni meg når alt slikt er gjort, så nå har jeg det veldig fint. Høres sikkert teit ut, men det er noen der ute som sikkert skjønner meg. Resten av kvelden skal jeg bare slappe av og kose meg. Jeg håper dere alle har hatt en fin søndag! God kveld ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg