Lørdagskveld

God kveld♥

Tusen takk for alle tilbakemeldinger angående forrige innlegg! Noen lurer sikkert på hvorfor jeg vil dele så mye av det, siden det liksom ikke er så mye å være stolt over. Men jeg søkte meg ihjel for å prøve å finne litt informasjon angående klinikken, jeg tok til og med kontakt med flere norske som jeg viste hadde operert seg som jeg fant på instagram, kun for å få litt betryggelse og informasjon. Jeg sendte til og med mail til en blogger, men jeg fikk aldri svar…… Hvis det er noen der ute som ønsker det samme som jeg gjorde, og som vurderer det i det hele tatt, så finnes det mye informasjon angående min opplevelse og erfaring i hvert fall! Uansett, nok om det nå! I dag har jeg vært en tur i Sandefjord, møtt søss og mamma igjen siden jeg tross av alt snart skal avgårde på jobb igjen, og blir borte i 14 dager. Så det var veldig koselig! Vi var en tur i stallen og gikk en tur med hundene senere. Det er jo fjordfesten, så søss skulle dit i kveld. Å det er vel ikke vanskelig å forstå at jeg ikke føler meg fresh nok til det! Jeg kjenner at jeg er sliten nå på kvelden etter å ha vært i “så mye” aktivitet, man skal jo holde seg ganske i ro etter en operasjon, så jeg vil i hvert fall sove godt i natt. SAMSUNG CSCFor de som kjenner meg siden barneskolen, så har potetmos vært en favoritt – haha! Ikke hjemmelaget, men mills. Så det stod på menyen i dag. Bildene ble kjempe skurrete, det er noe galt med kameraet mitt! Så jeg har desperat prøvd å redigere dem litt tydeligere, men ja.. Jeg har teip på nesen enda, rødt øye, hoven og blå, så jeg ser ikke kjempe delikat ut akkurat. Å hva feiler det mennesker, hvorfor stirre så?!?! Jeg var en kjapp tur innom senteret for å kjøpe en liten ting, og det virker som at jeg var naken eller hadde en fugl på hodet – for folk stirret. SAMSUNG CSCSå slik ser altså min lørdagskveld ut! Joggedress, potetmos, zero og jentefilm. Jeg har planer om å ordne neglene mine også, men jeg vet ikke om jeg orker:-( Jeg håper uansett at dere alle har en kjempe fin kveld! Håper den er mer innholdsrik enn min, haha! Vi blogges senere ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg