OM EN UKE

Long time no see!! 

Hei alle fine <3 Jeg håper at dere alle har det kjempe fint og nyter sommeren. Jeg er fremdeles på jobben, men jeg kan se enden av denne perioden også. I morgen er det fredag, helg og snart hjem! Denne helgen kommer i tillegg til å fly avgårde, det er nemlig Danacup eller hva det heter, en fotballkamp i Danmark. Så alle barna som skal på den cupen må så klart kjøre båt dit, så det vil si at det blir mye å gjøre for oss – haha! Men da går tiden fort. Kjenner jeg gruer meg litt til mandagsmorgen med 900 barn, uten foreldre. Men vi har fulle seilinger nesten hver eneste dag, jeg jobber ingen seilinger med under 1000 passasjerer, så det er mye å gjøre for å si det sånn. Som jeg har nevnt tidligere, så har denne perioden følt veldig lang siden jeg gleder meg så til fri og Istanbul. For de som ikke har fått det med seg, så skal jeg operere nesen min om EN UKE. Herregud. Om en uke er jeg i Istanbul sammen med kjæresten min. Fredagen etter har jeg konsultasjon og operasjon. Jeg gleder meg kjempe mye, men herregud som jeg gruer meg også. Det er ganske big deal, og et stort inngrep. Jeg har jo sett mange som har operert nesen og de blir helt annerledes, til det positive så klart – jeg håper selvfølgelig at det skjer med meg også. Det er så klart en risiko, det kan jo hende at jeg ender opp med grisenese?Å Gud nei.. Da melder jeg meg på “Kirurgiske katastrofer” så ordner vel Dr.Nassif det, Haha uff….. 

(Beklager skurrete bilde, jeg brukte sikkert 2 timer på å laste dette innlegget opp siden internettet på båten ikke er det beste) 

Jeg er i hvert fall helt ekstremt spent. Dette er noe jeg har hatt lyst til siden barneskolen. Jeg har alltid snakket om det og jeg har alltid ønsket det, men jeg har liksom aldri planlagt noe operasjon før i år. Jeg har liksom tenkt at jeg skal gjøre det en gang, men pengene har aldri strekt seg til. Men nå som jeg fikk mye tilbake på skatten, feriepenger og slikt. Jeg var først på konsultasjon i Norge, der fikk  jeg pris på 56 000kr. Det er lite aktuelt da jeg kjenner flere som ikke har fått det resultatet dem ønsket seg ved å operere i Norge. Jeg har rett og slett blitt frarådet å operere meg i Norge, så derfor gjør jeg ikke det. Jeg operer meg på Comfort Zone Istanbul for de som må lure. Vi kommer til å bo på en privat villa, spise god mat og bare la nesen få ro og hvile… Vi blir en uke før vi drar hjem igjen. Så dette blir så klart ingen ferie, men det er jo veldig varmt i Tyrkia på denne tiden og vi kan gjøre hva vi vil der – så vi tar det som det kommer! 

Vi blogges senere <3

3 kommentarer
    1. Å, herregud frøken, massse lykke til!! Dette blir spennende og jeg er sikker på at du blir fornøyd, siden dette er noe som har plaget deg så lenge. Det er verdt å ta risikoen. Jeg skal også manne meg opp og bli så tøff at jeg gjør det snart 🙂 Krysser fingre og tær for deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg