Working girl

Hei! 

Lenge siden sist, men det var jo ikke noe nytt? Jeg håper at dere har det fint hva nå enn dere gjør. Jeg ligger for øyeblikket på lugaren og lader opp batteriene til enda en folksom dag i morgen. Det er jo sommer og fellesferie, så dere kan tro det er fulle seilinger her! Men det er helt greit, for da går tiden mye fortere. Men man blir jo sliten, jeg jobber 07:00 til 19:00, hver eneste dag i 14 dager (så ikke tro det ikke er hardt, haha). I morgen er det fredag alt, så er det helg, så plutselig er det tirsdag og da er det bare en uke igjen! Jeg teller ned dager allerede siden jeg gleder meg så sinnsykt mye til Istanbul og operasjon, omgggggg. Men jeg trives heldigvis veldig på jobb, i tillegg har jeg jo min kjære kjæreste her da – så jeg har ingenting å klage på. Men uansett: I går lå båten inne den siste turen på grunn av øvelse, så da fikk F og jeg tatt oss en tur på land for å spise en bedre middag. Det var så koselig! Vi spiste på Bede huset i Larvik. Vi spiste pizza der, og det var faktisk veldig godt! Vi kan det å kose oss, som dere vet. Men det er dere vel lei av å lese om, haha! Ellers så har det ikke skjedd så mye nytt egentlig. I hodet mitt surrer det masse tanker rundt operasjonen, det er seriøst ikke lenge igjen nå! Det er noe jeg har hatt lyst til siden barneskolen/ungdomsskolen. Det er noe jeg trenger å gjøre for meg selv, men samtidig så tenke jeg mye på det.. Ikke at jeg er usikker, for det er jeg ikke! Men det er jo en ganske stor påkjenning… og tenk om resultatet ikke er slik jeg håpet? Mer om det senere! jeg kommer så klart til å ta før og etter bildet, men jeg vil ikke legge det ut før jeg er operert – for så mye plager det meg…. Ønsker dere en fin dag videre! 
Vi blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg