SØNDAG

God søndag dere♥

Jeg elsker søndager. Alt er stengt, så man kan liksom ikke dra på kjøpesenteret, butikken og andre steder hvor man bare kaster bort penger og tid. I tillegg er søndager dagen jeg pleier å gjøre mye koselig som familietreff, bake, vaske og rydde, vaske sminkekoster og pleie hud og hår. I dag har jeg gjort absolutt ingenting. Vi tenkte at vi skulle gå en tur i hvert fall, men vi sovnet begge på sofaen foran tv´n. Jeg vet ikke hvordan været er hos dere, men her er det overskyet og snart regn ser det ut som… Jeg vil egentlig bake boller, men samtidig så orker jeg ikke…Det er lov med noen slike dager i ny og ne også, og vi har de veldig sjeldent, derfor har jeg ikke dårlig samvittighet, heh! Vi er bare litt slitne i dag, så kanskje vi bare trenger en dag å lade batteriene på. SAMSUNG CSC
Vi skal til og med bestille mat i dag! Pizza, kebab eller burger mon´tro? 
SAMSUNG CSC
Jeg er litt sånn “hva skal jeg blogge om” om dagen, så er det noen som har noen tips eller ønsker?  Det er litt lite motivasjon om dagen (som vanlig), så noen råd eller ønsker hadde virkelig hjulpet på veien altså! Jeg trives veldig med blogging, og jeg setter stor pris på tilbakemeldinger! 
SAMSUNG CSC
(Bildene er fra forrige uke da jeg var hos søs og spiste middag, da gikk vi også en tur med fine Tassen) 

Så planen videre i dag er å kanskje gå en tur, ta sol og bestille noe digg å spise og kanskje se en film i kveld! Koseoverdose med andre oooord. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin søndag! Måtte den være mer produktiv enn min……

Vi blogges♥
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg