SUMMER BATHROOM

God kveld ♥

F er på trening og jeg har inntatt sofaen for resten av kvelden. Det er godt en av oss holder seg i form, heh! Neida, jeg skal prøve å komme meg i shape igjen snart. Jeg er til og fra, som dere vet…Nok om det. Som jeg nevnte i tidligere innlegg, så har jeg kjøpt inn litt nytt til badet. Badet syntes jeg har så mye å si i et hus, og det er så viktig at det er rent og pent. For kun noen måneder siden kjøpte jeg hvite håndklær og hvit baderoms matte – fordi jeg ville prøve å skape litt “hotell” følelse med hvite håndklær og hvit morgenkåpe. Fort fant jeg ut av at hvit baderoms matte ikke er så smart..Så derfor ville jeg ha en annen farge! Hvorfor ikke slå til med en skikkelig farge? Jeg er ingen fargeklatt og liker svært lite at det er mye farger rundt i huset, men på badet passer det så bra. 
Hvor nydelig er ikke denne blåfargen? Jeg syntes den er så sommerlig, frisk og fin. Mammaen min bytter farge på alt interiøret etter årstider, ikke bare på badet, men hele huset. Altså, på sommeren er det grønt eller blått, på vinteren burgunderrødt og beige, på høsten er det brunt og våren orange. Kreativt? Jeg elsker den ideen og det er en fin måte å ikke gå lei. Man kan jo fort bli lei av interiør? Jeg har for det meste sølv, hvit, paljetter og diamanter – Noe jeg elsker! 
SAMSUNG CSC
Nå er det plutselig skikkelig nytt og spennende på badet våres! Jeg har gått inn bare for å se litt, siden jeg syntes det ble så fint. Haha! Det falt heldigvis i smak hos Frode også. Jeg er så heldig som får lov til å gjøre som jeg vil når det kommer til interiør. Håndklene og gulvmatten kjøpte jeg på Rusta og orkideen er fra Plantasjen. 

Jeg håper dere har hatt en fin dag, og får en fin kveld videre!

Vi blogges♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg