Snapchat lately

Hei kjære lesere! 

Jeg håper at dere har det fint og koser dere i solen? For det er vel sol hjemme nå som jeg er på jobb? Hater det! Jeg fikk heldigvis en varm uke på Kreta da jeg var på fri, men hjemme var det bare regn og dårlig vær.. Jeg er altså tilbake på jobb, på båten og sjøen – går det ikke fort? Jeg føler at jeg skriver “jeg er på jobb” hele tiden, så for meg kjennes det kjempe fort. Men slik er det! Jeg er takknemlig for at jeg får jobbe så mye som det jeg får, så jeg klager ikke. Det er selvfølgelig litt kjipt å ikke få noe sol eller varme på kroppen på to uker, men det får vi ta igjen når vi kommer hjem igjen om 14 dager. Frode og jeg håper på å reise på ferie vi, hvis vi finner noe billig og bra – jeg krysser fingrene! Det frister helt ekstremt å reise tilbake til varmen allerede nå.
Jeg har ikke fått oppdatert de siste dagene siden det har vært litt å gjøre, og noen ganger er det deilig å bare slappe av og ikke gjøre noen ting. Derfor tenkte jeg å dele de siste snapchatene mine med dere, for der pleier jeg å oppdatere hver dag, så godt som. Forrige uke ble det en del snapper fra Kreta, det er jo lov å skryte litt? Det å være på reise er seriøst noe av det beste som finnes! 

De dagene jeg var hjemme før jeg dro på jobb brukte jeg mye tid på å vaske all sminken min og sminkekoster. I tillegg så er håret mitt kjempe ødelagt etter blekingen, så jeg masserer, pleier og kurer det nesten hver eneste dag. Neste gang jeg kommer hjem, så tror jeg at jeg skal tilbake til frisøren for å stripe noen lyse striper – for fargen på håret mitt passer ikke helt perfekt til extensionsenet, men det er ikke så ille at det er krise liksom.

Så har jeg shoppet litt, det kan jeg vise dere senere! Og Frode og jeg var på en helt fantastisk middag hos mamma på mandag, det var så godt! Så har vi trent, gått tur og bare kost oss før dagen i går da vi pakket og dro på jobb. Så nå er vi på jobb sammen, og det er også helt greit. Jeg er så glad for at jeg har kjæresten min på jobb! Denne gangen jobber han dag og jeg natt, så vi får ikke sett hverandre like mye som vi ønsker, men det får bare være. Vi er jo heldigvis på samme båt, så. I dag starter jeg 16:15, så frem til det skal jeg spise, ordne meg og slappe av. Jeg håper dere har det fint, så blogges vi senere ♥

5 kommentarer

Siste innlegg