Doll nails

God morgen alle fine ♥

Ja, jeg sier god morgen sien jeg nettopp har stått opp. Det eneste er at jeg har ordnet meg og lastet opp disse bildene som tar 50 minutter her på båten. Hehe! Jeg jobber jo som sagt natt, så døgnrytmen blir litt merkelig de første dagene. I går var jeg ferdig på jobb litt over 02:00, så da trente F og jeg. F var ferdig tidligere, så han trente mye lengre enn meg, men jeg kom opp på treningsrommet da jeg var ferdig. Jeg hadde så utrolig lyst til å trene i går, og herregud som jeg svettet! Jeg hadde trent i kanskje 10-15 minutter og det rant liksom! Ekkel info, men så sinnsykt deilig det er å kjenne at kroppen jobber på den måten. Så det ble en time med intens trening og mye svette, noe som var helt sinnsykt etterlengtet. Kroppen er litt sliten i dag, men jeg skal trene i dag også. Så nå har jeg tatt i bruk treningsdagboken min, å bare det gir litt motivasjon altså! SAMSUNG CSC
Her om dagen nevnte jeg at jeg hadde problemer med neglelakken, haha! Jeg kan bare takke meg selv som prøvde å lakke dem mens jeg skulle pakke. Men er det ikke alltid sånn, at man har plutselig veldig mye man skal gjøre når neglelakken skal tørke? Jeg ente med å ta vekk alt sammen, kjøpe en ny neglelakk på båten og lakket de på nytt i går. 
SAMSUNG CSC
Så nå har jeg skikkelig barbie negler! Jeg tror jeg aldri har hatt så rosa negler før, så dette er faktisk nytt for meg. Jeg bruker å ha lyse farger og kanskje litt glitter, men denne gangen ville jeg ha litt i overkant mye. Mange syntes sikkert de er stygge og harry, men jeg syntes de er søte. Og i og med at jeg er min egen negldesigner, så kan jeg fjerne neglelakken i kveld og ha helt normale negler igjen i morgen. Så det så! 
SAMSUNG CSC
Nå skal jeg få på uniformen og spise litt. Det er det som er kjedelig med å jobbe natt. Nå som jeg skal spise, så serverer de middag. Så enten må jeg spise et varmt måltid og alt for mye mat til frokost, eller så får jeg ikke spise noe varmt resten av dagen… Det er alltid mat her så klart, men middagen som blir servert i 16:00 tiden er liksom det siste varme måltidet. Så det er kjipt! Men jeg overlever vel. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag! Senere i dag kommer en ny giveaway! 

Vi blogges♥

6 kommentarer

Siste innlegg