Det går for fort

Hei alle fine!
For øyeblikket sitter jeg i solen, spiser vannmelon og ser på den flinke kjæresten min som klipper gresset. Endelig kom det litt sol og gradene har vært oppe i 23 grader i solen, så deilig! Jeg har vært en tur på kjøpesenteret som vanlig. Jeg måtte blant annet på apoteket, også måtte jeg kjøpe nye strømpebukser som jeg trenger på jobb. Jeg pleier å kjøpe nye strømper før hver periode, for de går som regel i stykker med en gang. I morgen er jo dagen igjen da dere! Dagen vi pakker, tømmer kjøleskapet, skrur av huset og reiser på sjøen. Så da har vi vært hjemme  i 14 dager allerede?! Det går så sinnsykt fort. Nå må jeg ikke glemme at vi var i Gøteborg den første helgen, i tillegg har jeg vært noen turer i Sandefjord. Så dagene går virkelig unna. Men heldigvis så føler jeg at jeg har fått gjort litt denne friperioden. Jeg har fått vært med søsteren min, med mormor og bestefar, vært med mamma, malt soverommet og fått skikkelig orden i klesskapet. Det føles mye bedre å reise på sjøen når jeg vet at alt er på stell hjemme, da er det også mye deiligere å komme hjem igjen. 

SAMSUNG CSC
Jeg bare elsker vannmelon! Vannmelon er favoritt frukten min tror jeg faktisk. Men jeg er utrolig kresen på konsistens osv, men det er jeg med alt. Overmodne bananer funker ikke, ikke epler med litt brune flekker, ikke kornete melon, ikke moste jordbær – ja, dere skjønner greia. 
SAMSUNG CSC
Så det var min dag kjapt oppdatert. Senere i dag skal vi mest sannsynlig på favoritt restauranten min, Big Horn her i Skien. Kjæresten min har bursdag når vi er ombord, så da tenkte jeg at vi like greit kunne feire litt i dag siden vi ikke får gjort så mye på sjøen. Så hvor vi spiser kan han bestemme, regningen tar jeg – det er så koselig å verte de man er glad i litt opp, spesielt på bursdager! ♥ Jeg ønsker dere en kjempe fin mandag videre!

Vi blogges ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg