Mascara på budsjett

God morgen♥

Kjæresten min og jeg våknet vel i 09:00 tiden, men i og med at det er søndag og vi ikke har noen spesielle planer, så snudde vi oss rundt og sov et par timer til. Sånt er så godt for sovehjertet mitt, i hvert fall. Vi koste oss med en veldig god middag i går, jeg kokkelerte litt og lagde både gratinert brokkoli, sopp&løk, bernaisesaus og entrecote. Det ble så utrolig godt! Favoritt restauranten min er tross av alt Big Horn, så det er søren ikke verst at jeg klarer å måle med med de rettene man får der altså! Men uansett! Jeg tenke jeg skulle anbefale favoritt mascaraen min i dag – den er helt fantastisk og jeg bruker alltid denne med mindre jeg er tom og må bruke en annen frem til jeg får kjøpt ny. Jeg syntes det er kjipt å måtte bruke en mascara fra Chanel eller Dior mens jeg venter på å få kjøpt ny, så det sier hvor bra jeg syntes denne fra Loreal er. Mascaraen heter Volum million lashes – den fås i de fleste butikker hvor de selger make up, altså Vita, h&m, cubus og til og med matvarebutikker. Den ligger på rundt 169kr, men du finner den alltid på tilbud et sted til enten 119 eller 99,- så det er ikke så dyrt, og jeg elsker den. Jeg har i mange år fått komplimenter for vippene mine, og senest for et par uker siden lo en kollega av meg siden hun var sikker på at jeg brukte vippeextensions og sa de var mine – men de er mine! Jeg ødela vippene mine totalt med vippeextensions før, men nå er de friske og fine igjen og jeg kommer aldri til å bruke vippeextensions igjen (med mindre jeg skal til syden eller noe da) 

SAMSUNG CSC
Planen i dag er å trene, gå tur og ta solarium! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin søndag, Vi blogges senere ♥

4 kommentarer
    1. Charlene N. Nedrum: Så kjipt at de ikke blir sånn som de var før! 🙁 Mine var ødelagte lenge, så jeg måtte bruke løsvipper som man limer på selv (en og en) med det limet fra Depend – når jeg dro av vippene på kvelden dro jeg ikke av mine egne vipper siden limet er “gummi lim”, så jeg anbefaler det hvis du trenger løsvipper! 🙂

    2. ja, stemmer! jeg bruker mye løsvipper til makeuplooks, men til hverdag må jeg innrømme at jeg som regel går uten, men tenker å snart begynne med olje, kanskje det vil hjelpe litt 😉 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg