Gårsdagens stall besøk

SAMSUNG CSC
Hei dere!

For en koselig påske dette har vært så langt. Jeg har storkost meg med kjæresten min og søsteren min de siste dagene. Det er så godt å ikke bare være med en som betyr ekstremt mye for meg, men to! hihi, jeg er heldig jeg. Søss passer fem hester denne helgen, så Frode og jeg ble med en tur til stallen i går. Ingen av oss er spesielt hestegale, men det er veldig koselig å hilse på dem en gang i blant. Jeg har vært i samme stall et par ganger tidligere, og det er ganske koselig. Hestene er travere og enormt store, så jeg må ærlig si at jeg blir veldig nervøs rundt dem. Man vet jo aldri? Men heldigvis er de bare snille og gode som gull♥ Vi rei en liten runde, foret dem og tok dem inn for kvelden. Så dro Frode og jeg tilbake til skien og koste oss med serier på sofaen. Og det har vi vel gjort i dag morges også. Jeg har ryddet og ordnet litt, vi har spist en god omelett til frokost og nå skal vi snart avgårde for å handle inn middag og det vi trenger frem til tirsdag. 
SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC
Utenom at det var iskaldt, så var det kjempe gøy. Jeg hadde på meg en collage jakke, fleece jakke og en dunjakke over det igjen! Hvor ble det av varmegradene?? Nå viser gradestokken 1,2 grader liksom. Det var ikke det jeg håpet på i påsken, men så lenge det ikke snør er jeg vel egentlig fornøyd. 

( Jeg svarer på spørsmålsrunden senere i dag, så jeg vil gjerne ha flere spørsmål! Du finner innlegget HER
Blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg