Påske i heimen

SAMSUNG CSC
Endelig ble det litt påske hos oss også! Det er bedre sent enn aldri syntes i hvert fall jeg. Jeg gikk innom Nille og der var det som sagt 50% på all påskepynt, så da ble både duk, servietter, lys, krus og pynt med hvem. I tillegg stoppet jeg på Rema 1000 på vei til Skien for å kjøpe blomster, så bare se hvor fint det ble! Nå er det skikkelig påske her og det gjør meg glad. Farger frisker så opp, så vi bruker å ha roser og noen grønne planter. Men vi jobber jo på sjøen, så blomstene får ikke vann på to uker, så det er ikke så lett å ha så mange planter og blomster dessverre. Den dagen jeg jobber på land – da skal jeg ha blomster i hver vindu og ikke minst en hund! ♥ Lykke
SAMSUNG CSC
Rosene er i to forskjellige størrelser. De lengste kostet 149 og de korte 69 – Rosene fra Rema 1000 holder faktisk utrolig lenge! Så jeg anbefaler dere virkelig å kjøpe rosene deres der isteden for å betale det dobbelte på blomsterbutikker. 
SAMSUNG CSC
Forresten – Hvor rare er ikke vi nordmenn? I dag var det helt kaos på veiene, på kjøpesenteret, i sentrum og i absolutt alle butikker! Butikkene er stengt i to dager og vi får helt panikk og hamstrer inn alt vi tror vi trenger. Jeg er ikke noe bedre selv, jeg kjøpte tross av alt påskepynt og alt vi trenger av mat de to neste dagene. Selvom vi mest sannsynlig hadde klart oss med det vi har i skapene. Jeg tenkte jeg skulle bake gulrotkake og kanskje boller, så jeg har i hvert fall handlet inn til begge deler, så får vi se hva morgendagen bringer.

SAMSUNG CSC
Jeg håper dere har det fint og er klare for påske! Dere som har påskeferie må nyte ferien og spise masse godteri! Jeg klarer liksom ikke å sette så stor pris på påsken da jeg liksom har fri nå uansett siden jeg jobber turnus. Men vi får kose oss selvom! Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg