More lipgloss please…

Du vet du er glad i lipgloss når…..


Når du har 36 lipglosser. Altså lipglosser – ikke inkludert leppestifter som jeg også har en del av. For ikke å nevne at dette er de lipglossene som står fremme – som jeg bruker. Jeg har en del igjen hjemme i Sandefjord også, men det er de som jeg sjeldent bruker… Med andre ord, så elsker jeg lipgloss! Det har jeg gjort siden jeg var liten, og jeg bruker alltid å ha noe på leppene med mindre jeg er hjemme med kjæresten min bare. Da blir det bare kliss! 


Favorittene mine for tiden er den dere ser på bilde over fra YSL, den er gjennomsiktig, men når den kommer på leppene fremhever den din naturlige farge, så leppene får en veldig fin farge og veldig fin glans. Også Dior Addicted lipglossene står veldig høyt på listen sammen med 06 fra Clarins. 

På bilde øverst til høyere er leppe oljen fra Clarins – den er så god! Jeg brukte den hver eneste dag i sommer, så jeg har i hvert fall kjøpt 8 stk av den. Ikke at den fort blir tom, men jeg påfører den oftere enn normalt. Den er litt tykkere enn en vanlig lipgloss, så dersom du syntes vanlige lipglosser er klissete, så anbefaler jeg ikke den..hehe.. Lip plumperen fra Chanel har jeg snart brukt opp, så denne skal jeg kjøpe ny av når jeg er på jobb, mihiii.

Så hva kan man si? Jeg elsker lipgloss og føler meg fin med det. Lipgloss er det jeg har mest av i sminkevesken, men likevel er det lipgloss jeg aldri føler at jeg kan få nok av. Når jeg går i butikkene, så tenker jeg alltid “kanskje en ny lipgloss i dag?” – så fortsetter det bare slik.


Smask ♥
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg