Vår 17.mai

Hei dere, og gratulerer med dagen!

Jeg håper at dere har hatt en fin dag! Vi har nettopp kommet hjem, og nå har jeg såååå vondt i magen. Jeg er nesten helt sikker på at jeg er allergisk mot gluten, så denne uken skal jeg til legen for å få sjekket opp i det. Om jeg er det, så er det sinnsykt trist. Jeg elsker hvete bakst og i dag tenkte jeg at jeg ikke kunne holde tilbake. Det er jo tross av alt 17.mai. Den magesmerten får jeg ta, hehe! Vi har vært hos broren til F siden klokken 13:00, så det ble jo mange timer! Vi spiste god mat og spiste litt for mye kake. Dere vet kaken min? Den ble amazing! Bla litt lengre ned, så ser dere den♥ Jeg ønsker meg så bunad, så det er et mål om å ha det enten neste år eller etter der igjen. Egentlig er vi vel på sjøen igjen neste år tror jeg, så derfor har jeg god tid til å spare opp til min egne bunad. I år ble det en kjole fra Kouture og en blazer som hadde blitt for liten (: GUD det var deilig å få av seg denne trange kjolen, haha!Kjæresten min♥ Nesten hele familien til F var der, så det var hyggelig!SE!! JEG FIKK DET TIL! Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg brukte hele gårsdagen på denne kaken. Jeg håpet på å være ferdig før 20:00 slik at jeg kunne se på tv og slappe av litt. Kaken var ferdig 23:30… Men heldigvis ble det et flagg inni! Jeg hadde ganske høy puls når jeg kuttet i den, hehe!Det var kjempe gøy å få dette til, så jeg kommer absolutt til å lage slik neste år også. Det var så gøy! Krevende, men gøy. I tillegg så var den veldig god, men så klart veldig mektig. Det er en kompakt kake, men med kremen går det fint. 

Frode og tvillingsøsteren hans fyller 35 år på onsdag, så derfor feiret vi litt de også! Derfor står det det på kaken. Vi fikk låne med oss Ludvig hjem, så nå skal jeg ut å gå en tur. Jeg håper virkelig at dere også har hatt en fin dag! Neste år håper jeg på bunad, barnetog og korps. I år var veldig fint, men jeg savnet 17.mai stemningen for å være ærlig… Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg