– Uken som gikk –

Ukens innkjøp – Jeg prøver å ikke shoppe bare for å shoppe, men jeg har handlet litt denne perioden. Jeg har ikke kjøpt noe sminke, og jeg sparer faktisk penger! Men da F og jeg var innom Herkules her om dagen handlet jeg inn noen sommer klær. Det gjør meg så godt å kjøpe inn nye klær som jeg bare gleder meg til å bruke. Min absolutt favoritt er denne nye gule sommerkjolen. I tillegg så kjøpte jeg en kjempe fin jumpsuit som jeg gleder meg til å vise dere til sommeren♥

Ukens tanke – Jeg har tenkt utrolig mye på trening og kosthold denne uken, og føler meg veldig motivert til å komme meg i bedre form nå før sommeren. Sommeren er jo rett rundt hjørnet, men jeg kan jo i hvert fall starte nå og håpe på det beste. 

Ukens craving – Det kommer kanskje ikke som en overraskelse, men Sushi! Jeg har hatt ordentlig lyst på det liksom, og derfor bestilt det to ganger på en uke. Men jeg kjenner nå at det holder for en stund liksom, så nå er det lenge til neste gang. Ukens humør – Denne ukens humør har vært ganske bra. Jeg har hatt det bra generelt, så humøret blir jo deretter. Jeg har følt litt på at familie og venner er langt unna, men jeg prøver jo å holde kontakten selvom. Men det er ikke så lett! Heldigvis ser jeg mammaen min og søsteren min hver gang jeg er hjemme fra sjøen, men jeg skulle gjerne sett dem enda mer, og venner enda mer. Der må jeg bli flinkere!

Ukens sang – Last Hurrah – Bebe Rexha. Jeg syntes den er så bra, så den går på repeat spesielt når jeg kjører bil. Ellers hører jeg ikke så mye på musikk for å være ærlig. Før var det hele tiden, men det har blitt byttet ut med podcast. Jeg hører på podcast mens jeg soler meg, rydder, sminker meg osv. Ukens høydepunkt –  Kanskje litt overfladisk å si, men mine nye negler ble et stort høydepunkt denne uken. Jeg er sååå fornøyd! Jeg bare håper at de holder i fire uker, slik at jeg kan slå meg til ro med dette neglstedet. Jeg har byttet så mange ganger, og det er litt slitsomt. Mange vil liksom ikke “rette opp i” andres feil, så det beste er å ha et fast sted å dra til.

Akkurat nå – Akkurat nå sitter jeg på sofaen og lurer på hva jeg skal finne på i dag. I morgen er det tilbake til jobb, så det er siste dagen hjemme. Den dagen prøver jeg å ikke gjøre alt for mye, men det er viktig å ha noe å gjøre. Jeg vil ikke kjede meg heller. Jeg tror jeg skal begynne å pakke litt, trene og lage noe godt til middag. Solen skinner i dag også, så kanskje jeg skal sette meg litt ut igjen. Jeg solet meg i går kveld og fikk skikkelig farge! Det gir meg så mye glede♥ 

Jeg ønsker dere alle en super fin start på uken! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg