To the rescue

Hei dere fine!♥

I dag våknet jeg til et perfekt lite lag med snø, så begynte det plutselig å snø kjempe masse! Gleden varte i nøyaktig ti minutter, så snudde det om til regn… 🙁 Jeg har ventet så lenge på snø nå, men kjenner jeg meg selv rett så ønsker jeg snø en ukes tid, så kan våren komme. Nå er jeg liksom ferdig med julen, vinteren og er klar for joggesko og solbriller. Jeg får veldig snart besøk av søsteren min, og det gleder jeg meg så til! Vi skal lage fløte karameller og hjemmelaget hvit pizza. Eller blomkålsuppe? Det får vi finne ut av. Godt og koselig blir det i hvert fall. Anyways! Som jeg nevnte i gårdagens innlegg, så spiste vi på Mc´Donalds i går til lunsj. Vet dere hva vi gikk for til kvelds? Gulset fuckings grillen. Altså…… Jeg føler meg så dritt på innsiden nå at dere aner ikke, haha! Jeg har et ekstremt stort behov for å trene i dag kjenner jeg, men isteden blir det fløte karameller og pizza. Men noe annet som får kjenne på junk, alkohol og munnbind bruk er huden min, og den kan jeg i hvert fall gi litt kjærlighet. Denne masken har jeg tipset dere om før, men jeg gjør det igjen! Det er min absolutt favoritt når det kommer til ansiktsmaske. Jeg kjøpte den første gang om bord på båten hvor jeg jobber, så har jeg fått den i gave av søsteren min senere. For det første så elsker jeg at den kommer i et “kit” med skål og kost. Det gjør det hele litt mer ekslusivt og jeg får en skikkelig spa følelse når jeg mikser pulveret med vann og det begynner å skumme. Jeg bruker alltid kaldt vann, sånn at det er ekstra deilig å smøre den i ansiktet.  Du finner den HER Eller i Rituals butikkene.Før brukte jeg ansiktsmaske kanskje annenhver dag, men nå er det heller 1-2 ganger i uken. Alt etter hva jeg får tid til. Nå som huden min sliter skikkelig skal jeg pleie den som gull de kommende dagene, hehe!Herregud som jeg gleder meg til å dra til frisøren! Nå føler jeg at håret mitt bare har en så “blass” farge at jeg enten må ha fletter, dott eller hestehale. Jeg skal gå for mange lyse striper tenkte jeg, og enda lysere i luggen. Can´t wait!Dette er produktene jeg bruker til ansiktet om dagene. Jeg har hørt fra noen venninner at de får urenheter av self tan dråpene, men nå har jeg ikke brukt det produktet på noen dager og det er spesielt nå huden min sliter litt. Så jeg får ikke urenheter av de vil jeg påstå.  Dette er forresten med det nye øyeskygge palettet jeg fikk i gave av søsteren min til jul! Jeg var så heldig å fikk “Nudie 2” som er øyeskygge palettet til youtuberen Larua Lee. Jeg har alle de andre palettene hennes, så det var kjempe gøy å få det nyeste til min lille samling. Nå skal vi spise litt sen frokost før jeg får besøk. Må bare takke dere for alle koselige kommentarer og tilbakemeldinger i det siste. Det varmer hjertet mitt så, og gir meg masse motivasjon til å fortsette. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg