Ting jeg ser frem til

Hei dere fine!

Jeg håper at det står bra til med dere. Jeg har det fint, og den første uken om bord begynner jo å nærme seg slutten. Jeg gikk liksom rundt på torsdagen og sa at vi snart bare hadde en uke igjen, men det stemte jo ikke i det hele tatt, hehe.. Jeg jobber på kveld/natt denne perioden og det passer meg egentlig veldig greit. Det er deilig å kunne våkne av seg selv, trene litt, dusje og spise frokost uten å stresse. Jeg har faktisk trent bra så langt denne perioden, så jeg håper det fortsetter. Jeg er støl i både magen og rumpa, så det er et bra tegn. Men når jeg er her så har jeg mye tid å tenkte over ting jeg gleder meg til, så her kommer noen punkter: 

Ferie – Jeg gleder meg sååååå masse til F og jeg skal på ferie. Vi skal til Tyrkia i september og da er det veldig varmt der. Det skal bli så sinnsykt digg å bare sole seg, bade og spise god mat. I tillegg så er F og jeg veldig like, og liker å oppdage og se nye ting. Så vi kommer garantert til å leie en bil eller noe for å utforske. 

Negler / Vipper – Dette er noe jeg gleder meg til så fort jeg går ut av salongen med freshe negler/vipper. Det er såå deilig å føle seg fresh. Jeg elsker neglene jeg har nå, og jeg er så fornøyd. Jeg gleder meg til å se hvordan jeg skal ha neste gang. Jeg har noe i tankene. 

Sparkesykkel – Vi har fått melding om at El-sparkesykkelen til F er levert på posten, og klar til henting. Som jeg skrev tidligere så måtte den på reparasjon siden den var ødelagt da vi mottok den. Noe som var sykt irriterende, men forhåpentligvis er den i orden nå. Det kommer et lengre innlegg og vlog om de så fort vi har begge, og er hjemme. Hold ut! 🙂 

London – Jeg har en venninne som jobber om bord, men som også studerer og bor i London. Så vi er noen venninner som planlegger å dra til London for å besøke hun. Jeg håper virkelig at vi får det til! Det hadde vært så hyggelig♥

Youtube – Når jeg kommer hjem igjen så vil jeg virkelig anstrenge meg for å få opp noen youtube videoer. Jeg begynner å få noen subscribers nå, og det gir meg så mye motivasjon til å laste opp videoer og satse mer enn jeg har gjort tidligere. Det har vært vanskelig å finne tid til det nå i sommer, men nå som høsten kommer har jeg mye mer tid. 

Liseberg – Mest sannsynlig drar F og jeg til Liseberg denne friperioden! Åhh, som jeg gleder meg! Vi har vært der to ganger tidligere, og vi koser oss seriøst ihjel. Vi elsker karuseller og er der hele dagen. Det har kommet nye attraksjoner siden forrige gang vi var der, så det frister så å dra. Jeg krysser fingrene for at vi får det til. Da kan jeg lage en vlog derfra også, jippi!♥

Det var noen punkter jeg gleder meg til! Jeg syntes det er så gøy å ha ting å se frem til. Jeg ønsker dere alle en fin lørdag. Jeg hadde glemt at det er lørdag i dag, for alle dager her er jo like. Hjemme er seriøst lørdag den beste dagen. Vi blogges senere♥

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg