Snack time

Det er så kjedelig at det allerede er mørkt ute! 🙁 Da blir jeg alltid så demotivert, og jeg finner kjapt plassen på sofaen under teppe. Jeg får liksom ikke gjort noe mer når det er mørkt ute føler jeg, for da er det liksom kveld. Alt av husarbeid etc gjør jeg alltid i dagslys og jeg tror faktisk jeg aldri har støvsuget når det er mørkt ute. Jeg er jo mørkeredd, så jeg vil helst holde meg på samme plass når det er mørkt. Jeg kan sitte i sofaen og holde på å tisse på meg siden jeg alltid drøyer den… Sikkert veldig interessant for dere å vite, haha! Jeg tenkte faktisk at jeg skulle få vasket sminkekostene mine nå før jeg inntar plassen i sofaen for fult, så det er jo bra. De trenger virkelig en vask! 

Jeg spiser så dårlig nå som jeg er alene.. I dag har jeg spist to pannekaker, og nå edamame bønner. Det er jo alt for lite! Men ingenting frister og jeg gidder rett og slett ikke å lage noe annet. Jeg snakket med F på telefonen i stad, og nå gleder jeg meg i hvert fall til han kommer hjem. Da blir det mat, haha! Heldigvis har jeg fryseren full av favoritt snacksen min. Nemlig edamame bønner. Jeg syntes det er så digg!Jeg krydrer de alltid med salt og kylling krydder. Jeg kommer til å lage en salat med disse bønnene i en annen dag til F og meg. Det tror jeg blir kjempe godt! Jeg får jo i hvert fall en real slankekur når F ikke er hjemme, så går jeg sikkert opp igjen når han er hjemme, haha. Jojo slanking kalles det♥ (: 

Jeg får vaske sminkekostene mine og gjennomføre kvelds rutinen for huden før jeg setter meg ned for å se på Farmen. Det er seriøst høydepunktet disse dagene, haha! Jeg elsker Farmen♥ Jeg håper at dere alle har det fint. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg