Slette bloggen?

Hei dere fine♥

Har dere det fint? Jeg har det så som så. Man skal være forsiktige med å klage når man har det så bra som det vi har. I dag har det vært skikkelig grått og trist her i Skien og det er kanskje derfor humøret mitt også er deretter. Rundt 12:00 begynte jeg med husarbeid og baking. Vi fikk besøk av broren til F og datteren 16:00, så da må jo huset skinne og bakevarene stå på bordet, haha! Det er bare koselig, og jeg syntes det greit å ha ting i orden når vi får besøk. Jeg vet at mange ikke tenker over sånt, men det gjør jeg. Så hele dagen har egentlig gått til slike kjedelige husarbeid ting, og først nå har jeg satt med ned. Jeg vet ikke om det var middagen eller hva det er, men jeg er sinnsykt kvalm og er redd jeg må gå å få opp middagen. Jeg takler så dårlig å være kvalm og syntes det er bedre å bare få det opp. Okei, nok info om det. Jeg føler meg litt tom om dagen og syntes det er ekstremt vanskelig å komme med gode og innholdsrike innlegg, så derfor lar jeg bloggen bare bli glemt liksom. Det er jo ingen jobb jeg har, så det er ikke noe jeg må gjøre. Men jeg syntes det er gøy, så jeg er så i tvil på om jeg skal slette den eller bare la den ligge til jeg finner motivasjon. Hva syntes dere…Kanskje det bare er vinterdepresjonen som kikker inn igjen. Huden er bleik, håret er blast, kroppen er tørr og klærne er tunge og mørke. Jeg trenger sol, sommer og trening. Planen var å dra på Elexia i dag, men så fikk vi jo gjester og jeg bakte cupcakes isteden. I morgen skal jeg tilbake til sfj igjen for å besøke mammi. Det gleder jeg meg veldig til. Så har jeg sagt ja til jobbing på fredag og søndag, så det føles liksom ikke ut som at jeg har så mange dager med fri igjen. Uansett – jeg håper at dere har fått en fin start på uken! Jeg ønsker dere alle en fin kveld videre♥ Vi blogges!

3 kommentarer
    1. Ikke slett bloggen, jeg liker den veldig godt. Du kan jo heller forhåndskrive innlegg på de dagene hvor du har masse motivasjon og poste de på dager hvor du har lite motivasjon<3

    2. Så innlegget ditt på insta om glossybox sin benefit limited-edition box, kanakje du vil blogge om den eller lage en film om den som du gjorde med den ene glossyboxen din? 😊 Du burde definitivt lage mer videoer!

      1. Ja, jeg tenkte å lage video! 🙂 Hyggelig at du ønsker å se mer videoer <3 Venter på mars måneden sin eske også, så tenkte å ta begge to i en video <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg