SANDEFJORD NEXT

Hei dere fine!

Vi er endelig hjemme fra båten og det føles fantastisk! Perioden om bord gikk faktisk skikkelig fort og veldig fint. Det er liksom ikke sånn at jeg er utslitt og trengte å komme hjem nå, men det er jo så klart alltid godt å være hjemme. Som jeg har nevnt mange ganger før så føler jeg meg alltid dritt når jeg kommer hjem fordi neglene er knekt, håret er brusete og huden er tørr. Så nå trenger jeg å fikse litt her og der, så er jeg good to go. Haha! Anyways – F skal på guttetur i dag, så jeg skal kjøre han og en kompis til flyplassen litt senere i dag. På vei tilbake tar jeg med meg to venninner til middag. Vi skal ut å spise og bare nyte, å sånn som jeg gleder meg!! Jeg gleder meg til god mat og godt selskap♥ Jeg skal sove over hos mamma i Sandefjord i natt siden jeg har negl time der klokken 13:00 i morgen. Det kommer til å bli mye frem og tilbake dit denne uken, men det går fint. Det faste negl stedet mitt hadde ikke tid, så da måtte jeg bestille i Sandefjord, så det blir spennende å teste ut noe nytt da. Forresten, hva skjer med enda mer snø?! Her i Skien snør det sykt liksom… Jeg som bestilte ny vår jakke og joggesko.. Jeg er så lei store jakker og tunge sko! Jeg håper dere alle har det fint, og beklager for dårlig blogging… Det er så vidt noen få innom her hver dag nå, og det er så forståelig. 

Jeg håper dere får en fin dag, så blogges vi masse senere!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg