Q & A – Del 2

God morgen dere! 

Jeg håper at dere har det fint <3 Det er ikke så fint vær her i Skien i dag, men det går fint. Det er jo en rød dag i dag, så planen er bare å slappe av og få besøk. Min kjære søster og tantebarn kommer på besøk i dag. (Tantebarnet mitt er en hund). Vi skal kanskje lage noe digg, gå tur i regnet, ta solarium og bare kose oss sammen. Jeg har lyst til å leie en film og ha en skikkelig fin dag. Hva er planene deres i dag? Slike røde dager husker jeg at jeg elsket da jeg gikk på skolen, mens nå er det liksom ikke så nøye lenger i og med at jeg har fri hver dag i fjorten dager. Hehe! Anyways, her kommer svar på spørsmål del 2!

Kan du lage flere sminkevideoer, eller video generelt? Ja, det kan jeg! Jeg syntes det er kjempe gøy å lage videoer, men det tar bare litt tid og det har jeg ikke alltid så mye av. Kom gjerne med forslag dersom dere har noen ønsker til video<3 

Hvordan er det å jobbe på båt? Det er spennende og litt annerledes enn andre jobber kanskje. For det første så er båten i bevegelse hele tiden, det bråker og man har viktige oppgaver. Det er ikke alle som tenker på det, men hver og en ansatt på båten har en spesiell oppgave dersom en av alarmene går. Vi har jo et stort ansvar siden vi frakter 1800 passasjerer på en seiling. 

Kan du fortelle litt om operasjonen din? var det vondt? Hvor mye betalte du? Måtte du betale overnatting og mat osv selv? Jeg opererte nesen i Istanbul for snart to år siden. Jeg har skrevet mange innlegg om det, så dersom dere vil lese kan dere gå inn på kategorien “operasjon” på bloggen. Å det står en lang artikkel på vg+ for de som vil lese den. Jeg syntes ikke det var veldig vondt, men så klart ikke behagelig. Det er et stort trykk i ansiktet etter en slik operasjon, og jeg hovnet skikkelig opp. Jeg så ut som en ballong på vei hjem derfra liksom. Jeg betalte 32 500kr mener jeg å huske, for to inngrep. I prisen er overnatting, mat og +en inkludert. Jeg hadde med F uten å måtte betale noe ekstra. Jeg måtte betale flybillett til F og meg selv bare, og det kom på rundt 7k. 

Det morsomste minnet du har, som får deg til å le bare du tenker på det? Det er ganske morsomt faktisk. Jeg skulle ta solarium, så låste jeg meg inn, fjernet sminken og vasket sengen. Jeg vasker sengen ganske nøye siden jeg syntes det er litt ekkelt at så mange svetter der osv, så etter en grundig vask la jeg meg inn for å sole meg. Så skjer det ingenting, men jeg hører at nabo sengen begynner.. Så jeg hadde betalt på feil automat, og måtte kle på meg, gå inn på riktig rom og begynne å vaske der også.. Det må ha sett rart ut på de kameraene som er der, hehe… 

Er det noe drama mellom deg og Frode siden du nevnte du hadde en litt tung tid? Nei. F og jeg krangler veldig lite, og det er sjeldent dårlig stemning mellom oss. Jeg har det i hvert fall veldig bra nå. Og F også. Vi er på et bra sted om dagen♥

Hva verdsetter du høyest i livet? Familien. 

Har du lyst på egne barn? Ja, en vakker dag vil jeg så klart ha barn. Det er ofte jeg tenker at jeg ikke trenger, eller har lyst på egentlig, men så fort jeg tenker meg litt nøyere om, så har jeg veldig lyst på egne barn. Spesielt når jeg ser søte babyer, da kjenner jeg det litt. Hehe! Men det er en stund til enda altså. 


Ønsker F flere barn? Ja, det gjør han. Ellers hadde jeg nok ikke kunne vært sammen med han så lenge. Å det vet han, hehe! Jeg ønsker jo barn, så dersom han ikke ville det så måtte vi ha skilt lag. Når vi eventuelt begynner å tenke på det, det vet vi ikke. Ikke enda! Jeg har alltid sagt at jeg skal gifte meg først, så før barn blir det eventuelt et bryllup. 
Kan du fortelle litt mer om jobben din; hvor på båten jobber du for eksempel? Det varierer litt, men restaurant og cafe er der jeg jobber. Jeg har veldig lyst til å begynne i parfymen eller fashion, tror dere ikke jeg hadde passet inn der? Hehe <3 
Jobber du noe på mc’rn eller har du sagt opp der? Der har jeg sagt opp, etter et helt år uten å være på jobb en gang. Da jeg først startet på båt tenkte jeg å ha mcd fortsatt slik at jeg kunne ta noen vakter der da jeg er hjemme, men fant fort ut av at det ikke funker. Nå bor jeg jo uansett i Skien, så jeg ble nødt til å si opp etter hvert.

Hvor mye penger bruker du på utseende, klær og sminke ca i mnd? Dette varierer veldig. Noen måneder kjører jeg på med vipper, negler, lepper, hår osv. Men etter at jeg kjøpte ny bil har jeg trappet ned på dette. Det jeg bruker fast penger på hver måned når det kommer til utseende er negler. Jeg ordner de profesjonelt hver måned, og det koster mellom 700-900kr. Jeg har sluttet med vippeextensions for et år siden, men det skal jeg gjøre igjen nå som det er sommer. Da slipper jeg liksom så mye sminke, når vipper og bryn er på plass. Leppene har jeg ikke fylt siden september 2017, så der har jeg spart mye penger! Før gjorde jeg det mange ganger i året, så der har jeg vært flink. Vipper kjøper jeg på Logo til 54kr og de bruker jeg i 1-2 uker, så der går det heller ikke så mye penger. Så betaler jeg 179kr i måneden på Glossybox hvor jeg ofte får det jeg trenger av kremer, rens og ansiktsmasker. Extensions har jeg blitt sponset med, så der sparer jeg også masse penger! 

Hvor fornøyd er du med utseendet ditt på skala 1-10? Noen dager 2, noen dager 10, men generelt 6 vil jeg si. Noen ganger føler man seg jo skikkelig Fab, men for det meste føler jeg meg midt på treet. 

Vil du gifte deg? Ja! Jeg gleder meg så masse til mitt eget bryllup. Jeg skal ha DEN fine kjolen, smykker, hår..Familie. God mat, kaker, kjærlighet. Det er liksom alle mine favoritt ting her i livet. Kjærlighet <3 <3 <3 

Har du noensinne hatt spiseforstyrrelse?Nei. Jeg husker at jeg ønsket meg det på ungdomsskolen, og prøvde å ikke spise på mange dager. Men jeg har vært heldig og aldri slitet med noe sånt. Jeg vet at det ikke er noe man ønsker seg, og at det er utrolig vanskelig å komme ut fra. Men det er ti år siden, og jeg har lært og vokst på den tiden. 

Er du lykkelig? Ja. Det eneste som mangler er å bo nærmere fjorden, få igang treningen igjen og få til ting. Familien min er frisk, og jeg er heldig som har så mange fine mennesker i livet mitt.

Vi blogges♥

2 kommentarer
      1. Var det noen du manglet svar på? Tror jeg svarte på de fleste, men flere spørsmål var liksom så like:-) men bare kommenter om det er noe du lurer på, så kan jeg svare i ‘ukens spørsmål’ :-)<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg