Produktiv mandag

Hei dere, og god mandag!

I dag føler jeg at jeg har fått en skikkelig god start på uken. Det er så deilig når man føler at man får gjort litt liksom. F og jeg spiste en god frokost sammen før jeg dro avgårde for å hente noen pakker. Jeg hentet blant annet denne månedens glossybox, så gøy! Så har jeg fått kjøpt en bok jeg ønsket meg og litt slike ting. I tillegg så støvsugde jeg i stad og fant ut at støvsugerposene jeg har er helt feil, så jeg måtte kjøpe det også…. Så har jeg fått vasket både extensions og sminkekoster, OG filmet en video! I dag altså, i dag har jeg fått gjort masse! Jeg tror dog at jeg må ut enda en gang i dag siden jeg vil kjøpe et trekk til å ha over bilen. Vi har jo bare en garasje, så et trekk hadde kanskje vært fint til den bilen som må stå på utsiden. Vi blir jo sikkert bare å bruke det trekket et par ganger, så det er kanskje ikke noen vits…Don´t know.. Som dere ser så trengte extensionsenet en vask altså, haha! Så nå henger det til tørk på badet♥ Jeg er på det stadiet hvor jeg hater håret mitt og lengter etter forandring. MEN jeg holder ut.Hadde det vært for et år siden så hadde jeg farget det for lenge siden og gjort noe med det, men hensikten er jo nå å la det gro. Så jeg biter tennene sammen og håper jeg ikke går på en smell, haha!F er på trening, så nå skal jeg begynne å redigere en video som jeg håper kommer opp i dag! Det er ikke så stress å filme, men det å redigere… Haha. Uansett: jeg håper at dere har en fin mandag, og en bra start på uken! Det er jo vinterferie – Det fikk ikke jeg med meg før nå, haha. Slik er det når jeg jobber som jeg gjør…Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg