Tester: selvbruning fra Sophie Elise

Hei dere! 

Vi har nettopp hatt middagsbesøk, så nå har jeg satt meg ned i sofaen med macén. Dagen startet med en gå tur sammen med den firbente og mannen, så dro vi for å trene. Tro det eller ei, men jeg var på treningssenteret i dag! For en seier, haha! Jeg kommer til å bli helt sinnsykt støl i morgen og dagen etter det.. Men det var veldig deilig, helt frem til neglen min brakk og smertehelvete braste løs…Mer om det senere. I går nevnte jeg for dere at jeg påførte selvbruningen fra Sophie Elise. Jeg har hørt så masse om denne, og jeg hadde veldig høye forhåpninger. Da jeg kjøpte den på HM for 298kr spurte damen i kassen meg om den var bra, siden så mange hadde kjøpt den. Jeg viste jo så klart ikke det siden jeg ikke hadde prøvd den, men den er tydeligvis populær. Jeg kjøpte også påførings hansken siden de jeg allerede hadde har sett sine bedre dager. Hansken tror jeg kostet 79kr om jeg husker rett. Det er en fin pris, spesielt siden hansken har så god kvalitet.Det positivet : Selvbrunings moussen er veldig lett å påføre, tørker fort og den virker drøy i bruk. Jeg leste at man kan sove i hvit sengetøy med den, og det gjorde jeg i natt. Det ble ingen flekker så vidt jeg så! Men jeg tok på meg en hvit genser fem minutter etter påføring, og den ble brun… 

Det negative: Denne selvbruningen virket helt perfekt når jeg påførte den, men jeg ble dessverre skuffet da jeg våknet til morgningen i dag. Jeg hadde noen skjolder, og spesielt på hendene. Jeg dømmer ikke produktet akkurat der, men hendene mine er ikke pene..Jeg påførte en gang og var veldig forsiktig, men likevel har jeg mange skjolder.. I tillegg så leste jeg flere steder at den ikke lukter noen ting, men når jeg lukter på armene mine nå så kjenner man den vanlige selvbrunings lukta.. 🙁 

Konklusjon: Dessverre så utmerket ikke denne seg sånn veldig egentlig, men det er en bra selvbruning. Jeg valgte medium, men jeg ble veldig brun og nesten litt mer enn jeg ønsket. Jeg føler meg alltid fresh med selvbruning, så denne vil så klart bli brukt igjen. Men jeg er litt usikker på om jeg ville kjøpt denne for 300kr igjen, når jeg kan kjøpe fra Dove til 69kr liksom.. Det som er digg med denne er jo at den tørker med en gang! Dove sin må liksom tørke en evighet, og den kjennes klissete ut i starten. Men farger blir liksom den samme, om dere skjønner? Jeg er veldig spent på å se hvor lenge fargen holder! Det står 5-7 dager, og dersom den holder så lenge så er det min nye favoritt kan jeg påstå. Det er så kjipt når man jobber så mye (skrubber, smører, barberer, tørker) også detter det av og blir flekkete etter 2-3 dager..Så jeg krysser fingrene! Alle de små sårene på hånda mi er fra Hugo (valpen) forresten, hehe! Han er så søt…♥ Jeg håper at dere har en fin dag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg