På bedringens vei

Hei dere fine!

Endelig så begynner formen å komme seg. Jeg føler meg nesten 100% og det er så godt. Det har vært så kjedelig å kun ligge inne og ikke orket noen ting. Men de siste dagene har jeg faktisk orket å ordne litt her hjemme, så det godt å være tilbake til litt mer rutiner og hverdagslige ting. Det har liksom slutte å verke nå, men jeg føler meg fortsatt litt slapp. Neste uke håper jeg at jeg er tilbake for fult her på bloggen, og at jeg får gitt litt mer lyd fra meg. Jeg har så og si ikke snakket med noen på to uker, og det merkes…Hehe. Men jeg håper at alt er bra med dere? I dag skal jeg en tur ut for å gjøre litt. Jeg skal levere jakken min på rens blant annet, så må jeg kjøpe noen blomster for å få litt liv inn i huset. Det gleder jeg meg til. I morgen skal jeg ut å gå en liten tur har jeg planlagt, så det skal bli godt. Det har jo blitt så sabla kaldt, er dere ikke enige? Jeg har brukt Parajumperen min flere ganger, mens jeg ser andre går bare i tynne vår jakker.. Men jeg blir jo syk så fort en flue ser på meg, så jeg får kanskje passe litt ekstra på denne vinteren. Jeg ville bare oppdatere dere litt, så håper jeg at vi blogges mye mer til uken som kommer♥

Bildene er fra før Tyrkia. Jeg ser mildt sagt ikke så fresh ut nå, haha! Neste uke skal jeg til frisøren, så da håper jeg at jeg blir fin. Planen er å gå litt lysere. Egentlig så ville jeg jo bli brunette igjen, men da blir jeg å angre garantert! Så jeg tror jeg holder meg blond litt til, hva syntes dere? Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg