Nye negler – De fineste!!

 God kveld dere fine♥

I dag har vært en veldig fin dag, men herregud så fort tiden går! Jeg skulle liksom ønske at klokken var 13:00 når den egentlig er 20:00. Tiden går alt for fort for min smak, hehe! Men det betyr kanskje at jeg har det fint og koser meg. Jeg hadde egentlig negl time neste uke, men jeg hadde så lyst til å ordne de og gjøre de fine før 17.mai, så derfor flyttet jeg timen min til i dag. Rett etter timen fikk jeg besøk av søsteren min, så vi dro en tur på Herkules. Jeg hadde en del ting jeg måtte kjøpe inn til å lage kake, og litt selvbruning og vipper etc. Så lagde vi den super gode blomkålsuppen min igjen og så på en film. Skikkelig kos! Jeg skulle egentlig hatt laget noen makroner i dag også, men det fikk jeg dessverre ikke tid til.. Så i morgen skal jeg stå opp tidlig for å lage makroner og kake. På oppskriften står det at det tar 8 timer å lage kaken, så det er like greit å komme igang fra morgningen av slik at jeg kanskje får tid til noe annet i morgen også. Slik så neglene mine ut før timen i dag. Ikke krise, men mine vokser veldig fort syntes jeg. Negler er noe jeg elsker, så jeg føler meg alltid så bra og fresh når jeg har nye negler. Om jeg måtte velge mellom extensions eller negler, så hadde jeg valgt negler! Jeg syntes det er litt vanskelig å finne ut av hvordan negler jeg skal ha, så denne gangen sa jeg at hun kunne gjøre hva hun ville! Jeg har lurt på å si det før, men jeg har liksom ikke turt helt. Men det kommer jeg til å gjøre igjen, for å si det sånn! Det ble spot on med slike negler jeg liker. Jeg er jo veldig glad i rosa, så disse falt virkelig i smak♥ Jeg går hos Anna´s Beauty Place her i Skien som jeg har sagt mange ganger før, og de er absolutt best! De er så nøye, flinke, detaljerte og dyktige. Ikke minst hyggelige! Det er alltid koselig å besøke salongen og det er alltid en god og fin stemning. Dessuten er salongen utrolig fin og fresh!Se så fine! Jeg elsker de, og tror de blir utrolig fine til den beige kjolen jeg skal ha på meg på søndagen. De er også ganske lange nå, men jeg tenker neste gang at jeg går fort kortere og spissere. Jeg har alltid elsket lange negler, og det ser jo ut som at jeg forblir permittert en stund til, så hvorfor ikke? Nå skal jeg ta meg et bad, så skal jeg ta selvbruning og legge meg snart. Jeg håper at dere har det fint! Vi blogges i morgen♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg