– Ny uke, ny ukeshandel –

Hei dere!

I dag har vært en skikkelig fin dag og jeg har hatt lyst til å gjøre alt. Dagen startet med at jeg kjedet meg litt og lenge tenkte på hva jeg skulle bruke dagen på. Det endte opp med å rydde litt i klesskapet, men i og med at det skal regne de neste dagene så sparer jeg det til det. Solen har stått skikkelig på i dag og det har vært så deilig. Jeg skulle så ønske at jeg hadde hund på slike dager. Det frister så å bare gå laaange turer og nyte solen. En vakker dag! Anyways – F fikk kvittet seg med en del klær som jeg leverte hos Fretex i stad, så pantet jeg flasker og handlet inn mat til denne uken. 

Som dere vet så er vi borte fjorten dager hver måned, så det er ikke så lett å bevare maten i kjøleskapet. Mye blir kastet dessverre, men vi har blitt flinkere. Jeg har i hvert fall lært meg at det lønner seg å handle mer skjeldnere enn lite og ofte. 

I dag står indisk på menyen og det gleder jeg meg veldig til. Jeg pleier egentlig å lage hjemmelagde nanbrød, men i dag tror jeg rett og slett ikke at jeg gidder det. De man kjøper kan ikke måle seg med hjemmelaget, men de er bedre enn ingen. Jeg blir alltid så motivert når jeg har godt tid og handler, for da finner jeg gode ideer på hva jeg kan lage til middag osv. Yummiii.

Dette har blitt en favoritt den siste tiden! Jeg hamstret inn noen da vi var i Sverige og jeg pleier også å ta dem med meg på jobb. De smaker kjempe godt!

Jeg håper dere har en fin start på mandagen? Videre i dag vet jeg ikke helt hva som skjer, men jeg har veldig lyst til å få til en treningsøkt! Jeg har vært i kontakt med et treningssenter her som tydeligvis har offshore avtaler, så det lover jo godt! Jeg skal sjekke det ut senere i dag eller i morgen. Jeg gleder meg så masse til å trene og komme meg tilbake i form igjen. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg