New in

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint. Jeg har det bra. Mamma og jeg har kjørt rundt til kolleger med påskeegg i dag, så det har vært skikkelig god stemning! På vei hjem hentet jeg en pakke på posten, så jeg tenkte å vise dere innkjøpet mitt. Det er en evighet siden jeg har handlet, så det var faktisk ren lykke å få hjem noe nytt. Alt er stengt her i byen, så man får liksom ikke gjort så mye. Jeg har heldigvis klart å styre unna nettshopping, med et lite unntak. Se på denne søte, lille vesken! Jeg liker den skikkelig godt, og tror at den kommer til å bli flittig brukt nå mot sommeren. Det er jo genialt med en så liten veske. Jeg går veldig ofte i skjørt og kjoler som ikke har lommer, så jeg trengte faktisk en slik. Du finner den HER.

Vesken på bildet under finner du HER.

Så kjøpte jeg denne! Denne har jeg i sort også, og har brukt den masse. Den er så kul, og fin. Man kan ta av den lange stroppen, slik at man får en liten skulderveske slik som den rosa. 

Det var mitt lille innkjøp! Nå skal jeg spise litt mat før jeg skal dusje og ordne meg. Jeg skal på besøk i kveld, så det gleder jeg meg til. Jeg ønsker dere en kjempe fin dag videre. Vi blogges!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg